Simma
Luottopelaaja
Toivotaan. Kuten jo totesinkin, olen omien odotusten suhteen usein ihan hukassa.Kaikki aineikset säkenöintiin on kyllä olemassa.
Toivotaan. Kuten jo totesinkin, olen omien odotusten suhteen usein ihan hukassa.Kaikki aineikset säkenöintiin on kyllä olemassa.
Toiveitahan nämä itsellänikin ovat. Lajista en mitään juurikaan ymmärrä. Pihalla olen kuin lumiukko. Mutta eihän sitä musiikistakaan tarvitse mitään ymmärtää. Kuunnella voi silti ja nauttia.Toivotaan. Kuten jo totesinkin, olen omien odotusten suhteen usein ihan hukassa.
Omaan silmään Niku on taas vakuuttanut.Syystä että pelannut paremmin omiinpäin ku odotin. Kyl niit tehojakin tulee ku pääsee paremmin mukaan joukkueen kuvioihin.Kaiken sen etukäteishypetyksen jälkeen olisin kyllä odottanut hieman enemmän. Eihän tässä vielä ole kuin muutama peli ollut aikaa arvioida Nikun otteita, mutta kuten sanottu ei ainakaan vielä ole ihmeemmin vakuuttanut.
Mieluummin olisin nähnyt Ilveksessä uuden tasokkaan hyökkääjän (vaikka laiturinkin)).
Odotin myös olevan enemmän hasardi omiin mutta hyvinhän Niku on omissa pelannut.Omaan silmään Niku on taas vakuuttanut.Syystä että pelannut paremmin omiinpäin ku odotin. Kyl niit tehojakin tulee ku pääsee paremmin mukaan joukkueen kuvioihin.
Siis ukko on pelannut muutaman pelin uudessa pelitavassa, jossa ei voi vetää ihan samoin kuin on pelannut lähes kaksi vuotta putkeen edellisessä joukkueessaan. Myös aivan uudenlainen ylivoima ja kyseessä on oikein ylivoiman erikoismies(koko Liigassa eniten yv-pisteitä).
Minä olen erimieltä, vaikka aikamoisen hasardisyötön kookoon avausmaaliin tarjoilikin.Mielestäni Niku ei ole sen tason pelimies, että on kannattanut ottaa tässä vaiheessa kautta se riski, että voi vaikuttaa joukkueeseen negatiivisesti? Ei muuta kuin sivariin tällaiset kiekkoleijonat.
Pistepörssin +40 sijat ei tule sattumalta. Niku on kyllä pelimies, toivottavasti playoffeihin Ilveskauppaan tulee Nikuperuukkeja myyntiin.
Pistelit faktaa molempiin osiin.Pakkien pistepörssin ykkönen. YV-pisteiden ykkönen myös hyökkääjät huomioiden.
Jälkimmäiseen osaan: ei tehdä tukasta numeroa, ihan normaali asia, eikä etenkään aleta miksikään vappuperuukkiseuraksi, kuten..
Menes nyt jo sen Honkalehdon ja kumppaneiden kanssa pelaileen golfia. Ne ajat ovat jo ohi, vaikka se sulle tuntuu koville ottavan. Agenda viesteissäsi on jo sen verran selkeä. Me muut kyllä ilolla tervehdimme uutta, anteeksi, nykyistä Ilvestä.Suomi kiekon yksi isoimmista ongelmista on ollut pitkään tämä pistepörssin tuijottaminen. Tämä alkaa jo junnu joukkueista. Kyllä pakin ensisijainen tehtävä on osata puolustaa. Seuraavaksi sitten muut pelaamisen keskeiset osa-alueet, joista maalinteko tietty yksi. Meillä on useita änärivarauksenkin saanutta puolustajaa, jotka on takonut pisteitä, mutta muuten taidot huomattavan puutteelliset. Tämä alkaa jo junnu joukkueista ja riippuu pitkälti siitä minkälaisessa joukkueessa pistepakki pelaa ja millaiseen rooliin istutetaan.
Suomi kiekon yksi isoimmista ongelmista on ollut pitkään tämä pistepörssin tuijottaminen. Tämä alkaa jo junnu joukkueista. Kyllä pakin ensisijainen tehtävä on osata puolustaa. Seuraavaksi sitten muut pelaamisen keskeiset osa-alueet, joista maalinteko tietty yksi. Meillä on useita änärivarauksenkin saanutta puolustajaa, jotka on takonut pisteitä, mutta muuten taidot huomattavan puutteelliset. Tämä alkaa jo junnu joukkueista ja riippuu pitkälti siitä minkälaisessa joukkueessa pistepakki pelaa ja millaiseen rooliin istutetaan.
Olen ilomielin tämän(kin) asian suhteen väärässä.Mielestäni Niku ei ole sen tason pelimies, että on kannattanut ottaa tässä vaiheessa kautta se riski, että voi vaikuttaa joukkueeseen negatiivisesti? Ei muuta kuin sivariin tällaiset kiekkoleijonat.