Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Vs: Sami Sandell
Itse säästelisin tuon jatkon julkistuksen siihen pisteeseen jos/kun nähdään, että pelit loppuu Maaliskuun alussa.
Tosin eiköhän todellisuus ole kumminkin nyt se, että Sandell on näyttänyt Ilveksen tarjoukselle vihreää valoa, mutta päivämäärään x asti voi vielä katsoa ulkomaita. Tällaista sopimusta en itsekkään julkistaisi kun se on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.
punakone sanoi:Leki78 sanoi:Sandell jatkaa Ilveksessä ensi kauden sanoi Heikkilä just hallilla yritystilaisuudessa. Lisäksi 3 uutta pakkia tulossa ja Platt ei varmaa.
Oliko Leki78 itse paikalla yritystilaisuudessa vai ihan kuulopuheiden varassa?..epäilyttää sopimus itseä jos sellainen olisi niin luulisi Ilveksen nopeesti sen kanssa tulevan julkisuuteen..(meskanen, Tamminen)..
Itse säästelisin tuon jatkon julkistuksen siihen pisteeseen jos/kun nähdään, että pelit loppuu Maaliskuun alussa.
Tosin eiköhän todellisuus ole kumminkin nyt se, että Sandell on näyttänyt Ilveksen tarjoukselle vihreää valoa, mutta päivämäärään x asti voi vielä katsoa ulkomaita. Tällaista sopimusta en itsekkään julkistaisi kun se on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.