Nyt olet tainnut käsittää väärin, en minä Tinkelle mitään paidan jäädyttämistä olekaan esittämässä jossa olen samaa mieltä, että nimenomaan esitykset kyseisessä seurassa ratkaisevat ja niiden täytyy Ilveksen kaltaisessa seurassa olla vielä aika paljon suuremmat kuin esimerkiksi Tinken.
Tässä Ilveksen Hall of Fame -jutussahan on vähän eri kriteerit osittain, ensinnäkin sinne on helpompi päästä ja toiseksi muitakin asioita otetaan huomioon.Siksi uskonkin, että esimerkiksi maailman paras maalivahti Tuukka Rask vielä joskus Ilveksen Hall of Fameen valitaan,vaikka Ilveksessä ei varsinaisesti enää pelaisi ja viimeinen piirto Ilveksen paidassa olisi tehty 20-vuotiaana
Mitä Tinkeen tulee,niin hänhän tosiaan oli yksi Liigan parhaista voimahyökkääjistä muutenkin nimenomaan Ilveksessä 90-96 (toki yksi kausi noista Kerhossa) ja ihan ok vielä myöhemminkin urallaan ja kaivoi vielä 03-04 playoffeissa aika oivan esityksen rikkinäisestä kehostaan.04-05-kausi oli sitten se kuuluisa yksi kausi liikaa.En halua mollata Hanttaa ja Serveä joiden myös toivon Ilveksen Hall of Fameen joskus nousevan,mutta kyllähän Tinke sinne vähintään yhtä oikeutettu nimi on,vaikka tehopisteissä vähän jälkeen jääkin.Tinkehän on Ilveksessä muissakin hommissa ollut 15 vuotta uransa jälkeen siinä missä Hantta ja Serve eivät,Hall of Fameen valinnoissa ei ole suoria kriteerejä julkaistu,mutta sinnehän valitaan ihan pelkästään pukumiehiäkin,joten tälläkin on selvästi vaikutusta valintoihin.
Ketjussa väläytelty Määttänen on aika rajoilla,lähti Ilveksestä 23-vuotiaana rivimiehenä ja palasi 34-vuotiaana,eli parhaassa iässä kaveri pelasi kaikki kaudet muualla,mukaan lukien 6 kautta muissa liigajoukkueissa,olkoonkin,että uran päättänyt 5 kautta Ilveksessä oli sitten upea.Esimerkiksi Juha Hautamaa on hiukan eri syistä vastaavalla tavalla mahdollinen Hall of Famer joskus.
Mutta ketjun aihe on Sami Sandell ja ymmärrän kyllä,ettei häntä osa laske legendaksi Ilveksessä.Ehkä tätä Ilveksen Hall of Famea osa lähestyy hiukan eri tavalla,kuin minä.Minä näen tämän nimenomaan kunnioituksen osoituksena suurille Ilveksille,jotka eivät aivan jäädytykseen ole yltämässä,mutta kuitenkin ovat merkittäviä tekijöitä Ilveksen historiassa. Hall of Fameen voidaan myös valita jäseniä sen verran enemmän, että jokaiselta aikakaudelta on mahdollista edustusta löytää ja Sandell mielestäni on tältä Raipen jälkeiseltä ajalta hyvä ehdokas.
No,minä en näitä ole päättämässä,joten heittelen vain omia mielipiteitäni asioista.