Roope75
Vakiokokoonpanossa
Vs: Sami Sandell
Enpä usko että pelaisi pää kainalossa ja jättäisi kentälle kaikkensa, ratkoisi pelejä ja puskisi kavereita eteenpäin, mikäli ei sydämellä mukana olisi. On muistaakseni muuten perin ilvesläistä vähätellä omaa seuraa, myös silloin kun peli luistaa jossain määrin. Siitä kun olin mukana (junioreissa) on se 25 v. aikaa, mutta tämä piirre ärsytti jo silloin.
Prophet sanoi:Artsi sanoi:P..kaa puhuu. Ei kukaan voi viihtyä Ilveksessä, kun täällä on kaikki päin honkia. Siksihän ne muutkin täältä lähtevät heti kun pois pääsevät.
Kyllä minä ainakin uskon, että Sandell puhuu vilpittömällä mielellä tuntemuksistaan. On mielestäni typerää leimata joukkueen ylivoimaisesti tärkein pelaaja ja kapteeni paskanpuhujaksi.
Enpä usko että pelaisi pää kainalossa ja jättäisi kentälle kaikkensa, ratkoisi pelejä ja puskisi kavereita eteenpäin, mikäli ei sydämellä mukana olisi. On muistaakseni muuten perin ilvesläistä vähätellä omaa seuraa, myös silloin kun peli luistaa jossain määrin. Siitä kun olin mukana (junioreissa) on se 25 v. aikaa, mutta tämä piirre ärsytti jo silloin.