Oli kyllä kova temppu, kun mietitään että samalla täytyi vetää perässä jatkuvasti myös Väisästä.Baun ja Nättisen johdolla nelonen otti joukkueen reppuselkään.
Samaa mieltä, että oli Baun paras liigapeli tällä kaudella. Aika näyttää, onko tässä kyse pysyvästä tason nostosta, vai yksittäinen "suonenveto". Tämänpäiväisellä pelaamisella varmasti löytyy jatkossa paikka alaketjuissa.Taitaa tulla kauden ''suurin'' yllättäjä Bausta. On saanut nyt sen napsun terävyyttä liikkeeseen ja itseluottamuksen kuntoon. Tilu saa tehdä kovat kaksi hankintaa hyökkäykseen, että Baun paikka kokoonpanossa on uhattuna.
Omasta mielestäni Väisäsestä ei kummemmin tuossakaan kentässä apuja ollut.Erinomainen peli Baulta, mutta odotetaan jatkumoa. Olisi kyllä mahtava homma, jos tämä Bau-Nättinen lukittuisi näin mainioksi kombinaatioksi mitä tänään nähtiin. Väisänenkin tuntui tänään ihan eri mieheltä kuin aiemmin.
Pelasi oikeasti hyvin. Paljon hyviä pieniä peliä edistäviä juttuja. Erittäin hyvä oli tänään!En peliä nähnyt. Pelasko Bau oikeasti noin hyvin, vai oltasko täällä hehkuttamassa, jos olis 0+0 ollu saldo tähän peliin?
Baulla on nimittäin takana muitakin hyviä pelejä tältä kaudelta. Mutta niitä ei juuri kukaan ole pannut merkille, juuri tehopisteiden puuttumisen vuoksi.
Mä oon ihmetellyt Baun rotaatiopaikkaa, koska mielestäni laidassa pelannut erittäin hyvin montakin peliä. Nyt pääs pisteillekin.En peliä nähnyt. Pelasko Bau oikeasti noin hyvin, vai oltasko täällä hehkuttamassa, jos olis 0+0 ollu saldo tähän peliin?
Baulla on nimittäin takana muitakin hyviä pelejä tältä kaudelta. Mutta niitä ei juuri kukaan ole pannut merkille, juuri tehopisteiden puuttumisen vuoksi.
Hyvä juttu jos näin on. Varsinkin kun tuolla on noita negatiivisesti yllättäneitä joukossa.Taitaa tulla kauden ''suurin'' yllättäjä Bausta. On saanut nyt sen napsun terävyyttä liikkeeseen ja itseluottamuksen kuntoon. Tilu saa tehdä kovat kaksi hankintaa hyökkäykseen, että Baun paikka kokoonpanossa on uhattuna.
Samaa olen ihmetellyt todella paljon.Mä oon ihmetellyt Baun rotaatiopaikkaa, koska mielestäni laidassa pelannut erittäin hyvin montakin peliä. Nyt pääs pisteillekin.
Tätä maalia en kyllä usko edes vahingoksi vai onko itse sanonut? Seurasi omat riparinsa ja näki Lethemonin position. Nämä veskarin kautta yritykset ei ole mitenkään järisyttävän harvinaisia."Bau, 20, viimeisteli kauden ensimmäisen ja liigauransa neljännen osuman.
Muistatko kaikki?
”Tottakai – niitä on vielä niin vähän. Ensimmäinen tuli Tepsiä vastaan, toinen KalPa vastaan, kolmas KooKoota vastaan ja tämä neljäs heti perään.”".
Itse en muista kaikkia, mutta muistan tuon TPS-maalin, joka syntyi niin ikään vahingossa, kun kiekko karkasi lavasta. Bau on siten tehnyt ainakin 50% uransa neljästä maalista vahingossa.