Enkä kyllä täysin tuota virhettä Baun piikkin laittaisi, kyllä Pelli anto aikamoisen kaveripassin tuohon sumppuun, jossa kaksi Färjestadin ukkoa tuli kohti Bauta. Oli taas klassinen tunnista tilanne pakin näkökulmasta, vaikka kuinka haluttais avata sentterin kautta, niin tuossa se laitaan avaus olisi ollut se ratkaisu.On kyllä kuin rahaa pankkiin laittaisi. Virheitä tulee toki ajoittain, mutta hienosti perään sen paikkasi!
Siis tuskin riittää, eikä sitä kukaan taida edes odottaa. Eiköhän sieltä vielä sentteri kolmoseen tule ja Virtanen ottaa nelosen haltuun.Kysymys onkin riittääkö vielä tänä keväänä kun tosi pelit alkavat? Siitä samaa mieltä että aihio hyvä.
Eilenkin nelosen peli oli hyvää, mutta hyvistä paikoista huolimatta kyllä koko kolmikolla melkoista apinaa selässä.On kyllä jotenkin omituinen tilasto tämä Baun tasakentällisin oma peli tällä kaudella 0-8
Mikäköhän siinä mättää, kun peli näyttää kuitenkin ihan hyvältä, mutta ei kai se pelkkää tuuriakaan voi olla, ettei ikinä tehdä itse maalia kun Bau on jäällä. Ei ehkä ole ihan optimaalista, että Bau on illasta toiseen kokoonpanossa, vaan olisi kehitykselle parempaa pelata korkeintaan 2 peliä viikossa. Tässäkin auttaisi se sentterihankinta aika paljon.
Tänään Bau -1 ja aloitukset 40%. Olen mietiskellyt myös tuota Baun tilannetta ja mistä mättää ja tullut siihen tulokseen että liike ei riitä.On kyllä jotenkin omituinen tilasto tämä Baun tasakentällisin oma peli tällä kaudella 0-8
Mikäköhän siinä mättää, kun peli näyttää kuitenkin ihan hyvältä, mutta ei kai se pelkkää tuuriakaan voi olla, ettei ikinä tehdä itse maalia kun Bau on jäällä. Ei ehkä ole ihan optimaalista, että Bau on illasta toiseen kokoonpanossa, vaan olisi kehitykselle parempaa pelata korkeintaan 2 peliä viikossa. Tässäkin auttaisi se sentterihankinta aika paljon.
Veti kuitenkin hyvin myös alivoimaa, ja jos Könöselle olisi maistunut olisi ollut myös pisteillä.Tänään Bau -1 ja aloitukset 40%. Olen mietiskellyt myös tuota Baun tilannetta ja mistä mättää ja tullut siihen tulokseen että liike ei riitä.
Tuohon myös auttaisi se saisi vähän reeniaikaa enempi ja vaikka joku peli Kooveessa isolla vastuulla.
Joo on siellä hyviäkin asioita. On vaan nyt ”liian isossa roolissa”.Veti kuitenkin hyvin myös alivoimaa, ja jos Könöselle olisi maistunut olisi ollut myös pisteillä.
Siellä on Virtanen vielä tulossa. Itse en ole huolissani sentteristöstä tällä hetkellä.sentteristö on yksi niistä kohteista joihin vahvistus ei olisi pahitteeksi.
Mun mielestä nuori mies pelaa liikaa ja tasaisuus uupuu. Ei ehkä vielä valmis nelossentteriksi loppukaudesta.Tänään Bau -1 ja aloitukset 40%. Olen mietiskellyt myös tuota Baun tilannetta ja mistä mättää ja tullut siihen tulokseen että liike ei riitä.
Tuohon myös auttaisi se saisi vähän reeniaikaa enempi ja vaikka joku peli Kooveessa isolla vastuulla.
Hyi kauhee mitä alotusprosenttejaBau oli eilenkin erittäin tärkeä alivoimapelaaja ja kulmavääntäjä, on ulottuva ja vahva. Näitä pelaajia tarvitaan. Jos Bau ei olisi kentällä, moni tilanne olisikin jäänyt omalle maalille siivottavaksi, nelosen jälkeen on hyvin päästy aloittelemaan vastustajan päädystä.
Noi tilastojen miinukset on harmillisia, vaikka niitä ei mitenkään eniten joukkueesta olekaan. Muutama miinuksista tullut kyllä just miehen astuttua jäälle, jolloin ei ole omalla tekemisellä ehtinyt vaikuttaa suuntaan tai toiseen. Edelleen näen, että pelin kannalta on tärkeä pelaaja nykyisellään Ilveksessä.
Gregillä on miinuksia -11, Latvalalla -12, Palve -11, Lesillä ja Suomella kummallakin -10. Baulla ei ole ollut plussien suhteen vielä onnea matkassa, vaikka hyviä tarjoiluja on ketjukavereille antanut ja päässyt itsekin laukomaan. Ehkä lisää omaa yrittämistä ja pelaamisen kautta hankittua rohkeutta, niin kääntyy suunta.
Aloituksissa kaikkiaan runkosarjaan osalta on kolmanneksi vahvin meidän aloittajista
Savi 49,6, Kody 47,9, Bau 46,7, Palve 45,7, Greg 38,5 (pl Latvalan 1/1 onnistunut aloitus).
45-50% on ihan normaaleja aloitusprosentteja sentterille. Siihen vaan tarvisi vastapainoksi 1-2 erikoismiestä jolla se 55+ nyt vain ne puuttuu.Hyi kauhee mitä alotusprosentteja