Voi olla liian kallis heille, itse pidän mahdollisena myös juuri Kärppiin siirtynyttä TuomaalaaKooKoolla uutisia tänään. Ettei nyt vaan olisi Gallo
Mutta tämä selviää nopeasti joten nyt on paras aika arvailla!
Voi olla liian kallis heille, itse pidän mahdollisena myös juuri Kärppiin siirtynyttä TuomaalaaKooKoolla uutisia tänään. Ettei nyt vaan olisi Gallo
Voi olla liian kallis heille, itse pidän mahdollisena myös juuri Kärppiin siirtynyttä Tuomaalaa
Mutta tämä selviää nopeasti joten nyt on paras aika arvailla!
Ettei vaan Ilvekseen saapuisi...
On tarjottu Ilvekselle ja ilves osoittanut kiinostusta.Ei jumalauta, jos hankinta on joku helvetin Tuomaala. Menee kuppi nurin totaalisesti. Mitä hyötyä jostain 0+0 kaverista on?
Taitaa tulla.On tarjottu Ilvekselle ja ilves osoittanut kiinostusta.
Jos tulisi niin eiköhän kaveri Kooveeseen matkaisi. Ipan kokoonpanossa ei käyttöä mutta korkoa kasvamaan.Ei jumalauta, jos hankinta on joku helvetin Tuomaala. Menee kuppi nurin totaalisesti. Mitä hyötyä jostain 0+0 kaverista on?
Ei jumalauta, jos hankinta on joku helvetin Tuomaala. Menee kuppi nurin totaalisesti. Mitä hyötyä jostain 0+0 kaverista on?
Huoh.On tarjottu Ilvekselle ja ilves osoittanut kiinostusta.
Okei.... muuta en tiedä kuin lähteeni lausunnon, joka ei ihmeenä pitäisi, jos Tuomaala nähdään Tupsukorvissa.Tuomaalaa kuiskutellaan myös Vaasan suuntaan....
Otetaas vähän takapakkia. Mielenkiintoa on ollut puolin ja toisin, mutta ei ilmeisesti mitään varmaa vielä. Muutama muu liigaseura myös perässä.Taitaa tulla.
Kuulemma täytyy sääntöjen mukaan palata aluksi Ouluun, mutta on ilmeisesti menossa muualle hyvin pian.Eikös Tuomaala mennyt jo Kärppiin ?