IhanJuniori
Junioripelaaja
Ihan mutulla heitän, että joulu- tammikuussa peleillä.Ei kuulosta hyvältä… toivottavasti pääsisi edes keväällä vielä mukaan.
Ihan mutulla heitän, että joulu- tammikuussa peleillä.Ei kuulosta hyvältä… toivottavasti pääsisi edes keväällä vielä mukaan.
Toivotaan!Ihan mutulla heitän, että joulu- tammikuussa peleillä.
Ei paha, ei ollenkaan niin paha kun ajattelin.6-8 viikkoa
Ei ehkä niin paha kuin oletin, mutta kuitenkin harmi homma..6-8 viikkoa
Niin tämähän on koronakauden peruja, kun tuli näitä järkyttäviä tapauksia ja Ilves veti liinat kiinni ja lopetti kaiken kommentoinnin. Eiköhän jo voisi tässäkin palata normaalin urheilumaailmaan, jossa kaikki tiedottaa, lajissa kuin lajissa.Vähän aihetta sivuten, täytyyköhän fanien taas tällä kaudella pitää itse kirjaa ja arvailua mahdollisista loukeista yms vai onkohan asia muuttunut yhtään ?
Luojan kiitos. @IhanJuniori oli jäljillä!6-8 viikkoa
Luojan kiitos. @IhanJuniori oli jäljillä!
Totta mutta oli enemmän jälijllä kuin itse. Pelkäsin, että menee keväälle.8 viikkoakin on kulunut jo loka-marraskuun taitteessa.
6-8 viikkoa tarkoittaisi 13-18 pelin missausta, eli noin neljäsosan Liigakaudesta. Kyllä mä sitä aika monena pelinä pidän.Ei missaa montaa Liiga-peliä. Toki taas pitää ottaa vähän uutta lähtöä ja hakemista alkuun. Hyvä että tällä selvittiin.
On se tietysti näinkin, mutta verrattuna siihen mitä olisi voinut tapahtua. Ja katsotaan rauhassa.. nämä saattaa elää vahvasti molempiin suuntiin, sekä toivuttuaankin joutuu hetken hakemaan täyttä pelituntumaa.6-8 viikkoa tarkoittaisi 13-18 pelin missausta, eli noin neljäsosan Liigakaudesta. Kyllä mä sitä aika monena pelinä pidän.