Samuli Ratinen

No kyllä kolmosessa 25-30 pistettä on ihan helvetin paljon!Erikoisia odotuksia,ensin haukutaan ja sitten odotetaan silti 30 pinnaa 3.ketjussa
No itse en kyllä Ratis kriitikoihin kuulu. Ja juu onhan tuo paljon, toki ei mahdotonta. Tikka ja Mänty veteli sitä reipasta 30 pistettä kolmosketjussa 22-23. Ja edellä olevissa ketjuissa oli silloin vielä kovempia jätkiä.

Ratinen kolmosessa olisi mielestäni aika täydellinen. Uskon, että pystyisi silti tekemään hyviä asioita, mutta vaimentaisi tätä järjetöntä kitinää miehen otteista. Toki uskon, että on vähintään kakkosketjussa, koska meillä on niin vähän leftin laitureita. Ja sekin on ihan hyvä paikka.

Ai jumalauta mää nautin kun Ratinen painaa sellasen 40+ pisteen kauden.

Mitenköhän se sitten käännetään? Kuka tahansa onnistuisi Mäntykiven ja Lööken ketjussa? Toi on mun veikkaus.

Tottakai olen valmis syömään sen paskan ja myöntämään olleeni aivan väärässä jos näin ei tapahdu.

Mitenköhän se sitten käännetään? Kuka tahansa onnistuisi Mäntykiven ja Lööken ketjussa? Toi on mun veikkaus.

Tottakai olen valmis syömään sen paskan ja myöntämään olleeni aivan väärässä jos näin ei tapahdu.

Kyllä lähtökohtana pidetään sitä, että Männyn ja Lööken kanssa pelaa joku ihan muu kuin Rati.

Katsotaan miten käy. Itse olen varma toiseen suuntaan ja vetoakin jo löin :D

Kyllä lähtökohtana pidetään sitä, että Männyn ja Lööken kanssa pelaa joku ihan muu kuin Rati.
Se jää nähtäväksi.
Itseäni ei haittaisi vaikka Ratinen siinä pelaisi, mutta yksi vasen laita olisi kyllä kiva ennen kauden alkua.

Tuollainen pistemäärä vain vaatisi sen, että ylivoimavastuuta tulee runsaasti. En mitenkään näe Ratia tämän hetken rosterissa ykkösyyveen ukkona.

Toki olen iloinen kenen tahansa ilvesläisen mahdollisesti ennakoitua paremmasta pistekertymästä, enkä seuraa kenenkään Ilves-pelaajan otteita "agenda-lasit" päässä.

Kunhan oppisi lopettamaan niiden todella typerien hyökkäyspään jäähyjen ottamisen. Puolivälierissä ja välierissä otti yhteensä seitsemän kakkosta, joista taisi kuusi olla täysin turhia hyökkäyspään jäähyjä (kaksi ylivoimalla...). Noiden jäähyjen takia esitykset kääntyivät mielestäni negatiivisen puolelle, noista kun pääsee eroon, niin on täydellinen kolmosketjun laituri.

Jos Ratisen paikka on 1-2 ketjuissa kauteen lähdettäessä, on se heti melkoinen turn off koko kautta ajatellen. Kunpa tällaisia ei joutuisi edes miettimään. Muutenkin apeat fiilikset, kun jalkapallon puolellakin otetaan iskua naamaan ilta illan jälkeen.

Jos Ratisen paikka on 1-2 ketjuissa kauteen lähdettäessä, on se heti melkoinen turn off koko kautta ajatellen. Kunpa tällaisia ei joutuisi edes miettimään. Muutenkin apeat fiilikset, kun jalkapallon puolellakin otetaan iskua naamaan ilta illan jälkeen.
Eihän se Ratisen vika ole, että on liian isot saappaat täytettävänä, katse kohdentyy joukkueen kasaajaan, nyt sielä on kaks "puusilmää" yläkentissä näillä näkymin, kun muilla Top4 seuroilla on laittaa laatua sinne laidalle, se on tosiasia, mikä ei muutu, jalat käy, mutta pää ei.

Toivotaan näin käyvän! Tuskin siitä kukaan pahoillaan oikeasti olisi. Minäkään en usko niin merkittävään harppaukseen, mutta olen enemmän kuin mielelläni tässä asiasta väärässä! :)

Mua ei henkilökohtaisesti haittaa, vaikka kauteen lähdettäisiin Ratinen Männyn sekä Lööken kanssa.

Kunhan sitten reagoidaan tarvittaessa. Uskon, että näin on tarkoituskin tapahtua.

Kesällä vaneri maalille ja ammuskelua paljon sekä sitten jumppaa siihen, että viimeiset ratkaisut napsun aikaisemmin ja terävämmin niin todellakin voi ylittää omat odotukset.

Saa suorittaa!

Takaisin