jokuvaa
Luottopelaaja
Rankkarin hankkiminen auttanee!Jep. Nyt kun painais pari maalia ja Dif jatkoon ni auttais kummasti.
Rankkarin hankkiminen auttanee!Jep. Nyt kun painais pari maalia ja Dif jatkoon ni auttais kummasti.
Hyi helveti näin ny tän tilanteen vähän myöhässä, mutta mitä ihmettä Sande… Pää ylös ja näkis, ettei ees voimaa tartte laittaa, niin tarkalla sijotuksella varma maali tolta etäisyydeltä.Haarala pääsi jo ihan tuhannen taalan paikkaan, lähietäisyydeltä yritys ja oli kyllä tilaa sekä aikaa pistää pallo verkkoon. Viimeistely valitettavasti suoraan päin veskaria...
On melkeimpä ollu Difin vaarallisin hyökkääjä.Haarala nyt tokan puoliajan alun ainakin hieman paremmin pelissä mukana. Löytää itsensä pelattavaksi, saa palloa ja syötöt löytää omia. Joukkuetoverin syötti jo erinomaiseen maalipaikkaan, mutta ei tullut maalia tuosta ja saattoi olla lopulta sentin tai kaksi paitsio. Mutta nyt on ainakin otteet selvästi pirteämpiä.
Tarttis ruveta osuun. Viikko sittenkin 1. Osassa oli hyvä paikka mutta laukaus jäi piippuun. Tänään sama homma, vaikka itse asiassa ihan hyvin pelas muuten ja paikoille pääseminenkin sinänsä on ihan hyvä, mutta kyllähän ton on mentävä korvien väliin kun viime kaudella sama homma. Sanden kannattaa jutella jollekin asiasta reippaasti ni rupee aukeen.Millaiseltakohan näyttää Haaralan tulevaisuus? Kannattajien usko on mennyt aivan täysin häneen ja ei edes Honsu tunnu häntä suosivan.
Laina johonkin ruotsalaiseen tiimiin? Myynti? Kuka edes ostaisi? Mun puolesta Sande voi tulla tänne keräämään itsevarmuden rippeitään takaisin.
Haaralan mahdollisuus taitaa kevään aikana piillä siinä, että kun Dif kärsii sen verran monesta poissaolosta niin sitä kautta Haaralankin mahdollisuudet ja näytönpaikat aukeaa vähän pakon sanelemana.Millaiseltakohan näyttää Haaralan tulevaisuus? Kannattajien usko on mennyt aivan täysin häneen ja ei edes Honsu tunnu häntä suosivan.
Laina johonkin ruotsalaiseen tiimiin? Myynti? Kuka edes ostaisi? Mun puolesta Sande voi tulla tänne keräämään itsevarmuden rippeitään takaisin.
Jos DIF etenee jatkoon tästä, voi Haarala kehuskella tiputtaneen saman konferenssiliiga-kauden aikana molemmat wieniläisseurat.