Pitää paikkaansa kun Funilla itse kertoi asiasta mutta mainitsi kyllä ettei ollut ihan lievä, 1,5 viikkoa sairasti. Ilmeisesti tänään tai eilen hallille päässyt.Tinke keroi Pre Gamessa eilen (ennen paikallispelissä) vetäneensä aamulla nyrkkiläpyt Virtasen kanssa. Jos siis pitää paikkansa, että on yksi koronan saaneista pelureista, lienee oireet olleet lievät ja Virtanen on päässyt jo harjoittelemaan.
Vähä niinku Jarkko ”1+1, +4” Parikalla tänään?Onpas harmi, voi hapenottokyky olla kaukana parhaasta aika pitkään.
Jaah, en tajunnut että meiän uus signaus on 80v senioripelaaja Toivottavasti ipan kopista löytyy hengityskoneita..Onpas harmi, voi hapenottokyky olla kaukana parhaasta aika pitkään.
Jotenkin ymmärsin aikanaan tietämättömyydestä kumpuavan koronan vähättelyn, mutta että vieläkin...Jaah, en tajunnut että meiän uus signaus on 80v senioripelaaja Toivottavasti ipan kopista löytyy hengityskoneita..
Ikävä tauti, ei siinä mitään. Mutta nämä ovat asioita, jotka ei kuullu tälle foorumille. Musta korona on vain flunssa, johon on täysin ylireagoitu ja toimet ovat aiheuttaneet enemmän vahinkoa kuin itse tauti! Tämä oli mun viimeinen viesti tällä foorumilla tohon asiaan.Jotenkin ymmärsin aikanaan tietämättömyydestä kumpuavan koronan vähättelyn, mutta että vieläkin...
Eikös punakone sanonut, ettei koronan takia poissaoloja? Olisi kyllä käyttöä ensiviikolla.
Oireet voivat olla eri ihmisillä erilaisia, kuten hyvin tiedämme. Yksi ei edes huomaa sairastaneensa ja toinen voi päätyä hautaan.Vähä niinku Jarkko ”1+1, +4” Parikalla tänään?
Mielenkiintoista tarinaa tuli myös historiasta Maccellin kanssa.
USHL:ssä 17-18 näköjään pelanneet samassa joukkueessa ja TPS:n A-junnuissa 16-17. Onko joskus pelanneet jopa samassa ketjussa? Joni Ikosen paikalle Maccellin ja Robyn väliin?
"– Pelicansin sopimustilanne. Kenelle jatkoa ja ketkä päästetään menemään? Juuso Jämsenille ja Elias Vilénille on tarjottava aikuisten jatkolappua välittömästi, jos niin ei ole jo tehty. Lahtelaisten maalivahtiosasto on vielä täysin auki ensi kauden osalta (13:21). "Tuossa kerrottiin että Lahden Pelicans on tehnyt 15-Pelaaja sopimusta. Kaudelle 2021-22.15 pelaajasta tiedetään jo että Toni utunen,Henri Nikkanen. Siirtyy lahteen. Sekä olen kuullu pukukoppi käytväl. Että Antosel ois viritystä lahteen kun Santeri virtaselle ei kuulemma kelvanu 60k/vuosi ja björnisen tontti.
Senku tietäis mutta pelicans tarjos sille björnisen sentterin tonttia sekä av/yv vastuuta. Kai ilveksel oli paremmat ehdot tai jotai.Paljonkohan Ilves on maksanut Virtasen palveluksista..
Tuo 60k on suunnilleen Liigan mediaanipalkka, joten eipä ole häävi tarjous ollut nuorelle NHL-varauksen omaavalle sentterille, joka pelannut myös EHT:llä. Toki Pelicans kuuluu liigan alempaan kastiin taloudellisesti.
aloitusprosentti 39.9% pisteet tällä kaudella 32peliä 12ps. Pistekeskiarvo 139peliin 0.32. Jos paris vuodes kehittyy 57% aloitusvoiton pelaajaksi. Ilves teki ryöstön.Joo ei ole. 80 tonniakaan ei ole liikaa tästä.