Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman elämänsä Ano Turtiaiset ovat kuin TukkaJukkakin, harvoin (siis ei koskaan) väärässä.Näin vakavan asian siivellä ähäkuittailu olisi pikkusieluisen luuserin hommaa. Mutta hetkinen... minähän olen pikkusieluinen luuseri! Joten: oliko niitä koronan vähättelijöitä vielä?
Kesäkuussa päässyt kevyesti jäälle ja sen jälkeen vetänyt treenejä Ismo Lehkosen alaisuudessa.Mikä tilanne? Onko päässyt jäille? Mikä kunto? Pääseekö harjoituspeleihin mukaan?
Ettei vaan ois long-covid iskenyt? Sopisi Ilvekseen hankinnalle.
Mitä minulle on kerrottu, niin kaikki – mukaan lukien Santeri – ovat harjoitelleet normaalisti jäällä joukkueen mukana.
Mistä tietää. Ehkä Näppilä on Herätysliikkeen ihmeparantaja...Hyvää duunia Näppilä tehnyt, jos kaikki ovat täydessä iskussa.
Tai tuskimpa se Virtasen koronaa paransi. Tai mistäs sitä ikinä tietää.
Oliskohan tässä tiivistelmä tuosta.![]()
Korona taklasi jääkiekkoilija Santeri Virtasen – Salo HT:n kasvatti sairastui helmikuun maajoukkuematkalla ja sai vaarallisen jälkitaudin
Lappeenrantalaisen SaiPan hyökkääjä Santeri Virtanen oli helmikuussa täynnä virtaa. Miesten maajoukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen oli kutsunut 22-vuotiaan Virtasen Ruotsin Euro Hockey Tourin turnaukseen. – Kutsu EHT:lle oli yllättävä. Olen pelannut vähän heikompitasoisissa joukkueissa...www.sss.fi
Harmi kun ei ole tilausta niin ei näe sisältöä.