Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
En nauranut kirjoituksellesi niinkään, vaan tuntuu vain niin utopistiselta ajatukselta. Mutta olisi tosiaan temppu :D
Mieti siihen vielä bonuksena Tapparan kyykytys. Mediaan lausunto, että meillä oli useita loistavia vaihtoehtoja, siksi halusimme valita tarkoin ja ajan kanssa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Ilveksen junnuissa voitais ottaa uusi taktiikka.

Kaikki pelaajat olisivat rightin senttereitä.
Jos olet lefti niin joko vaihdat mailaa tai seuraa. Jos luulet olevasi maalivahti tai puolustaja niin vaihdat pelipaikkaa tai seuraa.

Tälläsellä taktiikalla voitais mennä hienosti sinne A-junnuihin asti ja katsoa sitten siinä kohtaa niille huonoimmille paikat puolustuksesta, laidoilta ja maalista.

Kaikki Ilveksen junnut olis rightin senttreitä siihen asti kunnes täyttävät 15 vuotta.

Vuosi 2035 ja Ilves dominoi koko euroopan sentteri markkinoita.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 810
Ilveksen junnuissa voitais ottaa uusi taktiikka.

Kaikki pelaajat olisivat rightin senttereitä.
Jos olet lefti niin joko vaihdat mailaa tai seuraa. Jos luulet olevasi maalivahti tai puolustaja niin vaihdat pelipaikkaa tai seuraa.

Tälläsellä taktiikalla voitais mennä hienosti sinne A-junnuihin asti ja katsoa sitten siinä kohtaa niille huonoimmille paikat puolustuksesta, laidoilta ja maalista.

Kaikki Ilveksen junnut olis rightin senttreitä siihen asti kunnes täyttävät 15 vuotta.

Vuosi 2035 ja Ilves dominoi koko euroopan sentteri markkinoita.
Jos oikein oon ymmärtäny niin ei toi junnupuoli tällä taktiikalla ainakaan kauheesti huonommaks vois mennä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Jos oikein oon ymmärtäny niin ei toi junnupuoli tällä taktiikalla ainakaan kauheesti huonommaks vois mennä.
No tätä justiinsa :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Mäkiniemi ei ole meidän junnuja.

Taitaa olla viimeisimmät mallia Aittokallio/Kolppanen.
Yhtäkaikki.. meiltä tuntuu nousevan hyviä pakkeja ja laitureitakin, mutta miten iso asia olisi, kun nytkin olisi myös esim. Ikosen tasoinen sentteri omista junnuista ja Malekin tasoinen maalivahti omista junnuista. Helpottaisi huomattavasti joukkueen kasaamista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Olen jo vastaillut ihan tarpeeksi aiheeseen. Eikä minulla ole aikaa ruveta tutkimaan muiden senttereitä. Meidän ei riitä piste.
Meidän riittää piste.

#.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 538
Kyllä Kodytek kelpaa vertailuna muille 2-3 senttereille liigassa. Ja Mänty ei joo osaa aloittaa, mutta muuten on yksi parhaista sentteriä pelanneista koko sarjassa.
Sentteri peliin kuuluu muutakin kun hyökkääminen. Kody ja Mänty eivät ole hyviä omaan päähän pelaamisessa.
 
Ylös