Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Eikö Odekin voisi jo palata kotiin.Odelta vois kysyy lisätietoja kaverista, kun farmissa pelasivat yhdessä...
Eikö Odekin voisi jo palata kotiin.Odelta vois kysyy lisätietoja kaverista, kun farmissa pelasivat yhdessä...
Juu olet ymmärtänyt ihan oikein.Joo mutta hain sitä, että tuossa olisi paikkaa jopa hiukan sellaiseen pienimuotoiseen valmentajan rooliin Näpyn apuna samalla kun pelaa. Olen ymmärtänyt, että on Ässissä ottanut pientä roolia jo tuolta puolelta.
Miksi Turunen tulisi Tampereelle, jos ihan julkisestikin kertoo kaipaavansa takaisin Helsinkiin? Eikös se silloin haise ns. HIFK:in mottipäiseltä, vai onko siellä jotain pahaa verta eri osapuolten välillä?
Poistomyynniltä näyttää ennemmin.
Näin vois tosiaan hinnasta päätellä..Poistomyynniltä näyttää ennemmin.
Ai poistavat koko jengin paidat? Oisko naistenpäivän alennus vaan.Näin vois tosiaan hinnasta päätellä..
Eipä tos mitään erityistä kampanjaa lukenut, mitä tosiaan naistenpäivä ainaki olis voinu olla.Ai poistavat koko jengin paidat? Oisko naistenpäivän alennus vaan.
Kyllä, mutta en usko sattumiin mitä tulee Ilveksen some-tekemiseen.Poistomyynniltä näyttää ennemmin.
Toivottavasti ei.Jospa tänään tuleekin julki Iksan pitkä jatkosopimus pelin aikana![]()
Nyt ei aleta kapinoimaan. Iksalle soppari vaikka se kuulutettaisiin junassa!Toivottavasti ei.
Siis Iksalle soisi vaikka 10v. sopimuksen, mutta en tykkää noista peleissä julkaistavista jatkosopimuksista.
Ajatelkaa sitä huutomyrskyä mikä katsomossa tapahtuisi,olis huikeetaJospa tänään tuleekin julki Iksan pitkä jatkosopimus pelin aikana![]()
No on.Onko Iksa sitten isompi kuin muut jo aiemmin julkaistut pelaajat..? Tuntuisi todella oudolta ratkaisulta.
Masin, Kodytek ja Gunnarsson suuntaavat muualleNo on.
Oma kasvatti koko ura Ilveksessä yms.
Itse toivon vielä Palve, Iksa ja joku kolmikosta Niku, Clendening, Masin
Itse tätä juuri mietin jossain kohtaa että siellähän olisi ihan ok paikka tapahtumalle, mutta en ajatellut että ihan näin nopeasti tapahtuisi.Ensikaudelle järjestetään kovaa vauhtia talviklassikkoa Tammelan stadionille.. Entiedä mikä sopiva ketju tälle mutta siihen on hyvä alkaa varautumaan (jotain muutakin kun pelaajahuhuja välillä)
Googlella 8000. Jostain kyllä tarvii lisää penkkejä, onko tolla määrällä kannattavaa/järkevää?Itse tätä juuri mietin jossain kohtaa että siellähän olisi ihan ok paikka tapahtumalle, mutta en ajatellut että ihan näin nopeasti tapahtuisi.
Mikähän tuollaisessa olisi yleisökapasiteetti?
Edit: lähinnä siis että tulisiko jotain lisäkatsomoita tms.
Ei kai tuollainen oo kun sieltä puuttuu Mattila ja Ruotsalainen…En yritä, enkä kyllä erityisesti toivo JMJ:tä enkä sen puoleen Ilomäkeäkään. Lähinnä lähdin haistelemaan onko tälle huhulle mitään lihaa täältä tueksi. Huhuna kuultu ja huhuksi jäänee!