Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 058
Ei ole. Juhis vetää 10k kotona bruttona kun Pelsujen kummiyritykset maksavat. Lienevät tyytyväisiä panostukseensa.
Tipuin, 10k ?? Kuukaudessa vai? Ja miten niin kotona?
Vai tarkoittaneeko 10k/kk ja kotona, että kun palkka maksetaan kotiin tällä hetkellä?
 

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
160
Tipuin, 10k ?? Kuukaudessa vai? Ja miten niin kotona?
Vai tarkoittaneeko 10k/kk ja kotona, että kun palkka maksetaan kotiin tällä hetkellä?
Aika selvästihän se siinä lukee, ja itsekin sen tajusit. 10 kiloa (kuukausipalkkaa) maksetaan kotona istuvalle, koska Juhista ei päästetä töihin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 058
Aika selvästihän se siinä lukee, ja itsekin sen tajusit. 10 kiloa (kuukausipalkkaa) maksetaan kotona istuvalle, koska Juhista ei päästetä töihin.
Juu, hämäsi vaan ensin, kun yleensä aina puhutaan vuosipalkasta. Aamukankeutta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 058
OT: Olis kova, kun joku maksais mulle 10k, etten menis töihin. Nyt, kun maksetaan paaaaljon vähemmän, että menen... :rolleyes:
Juu, "tasan ei käy... jne".
Vaikka vakavasti puhuen, eihän nuo mitään hienoja tilanteita ole kenenkään kannalta ja harvoin se kotisohvalla palkkaa nostava on mielissään tilanteesta. Tuskin tässäkään tapauksessa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Juu, "tasan ei käy... jne".
Vaikka vakavasti puhuen, eihän nuo mitään hienoja tilanteita ole kenenkään kannalta ja harvoin se kotisohvalla palkkaa nostava on mielissään tilanteesta. Tuskin tässäkään tapauksessa.
Oli, miten oli, kertoo että Lahdessa ei ole ns. kaikki kunnossa. Juhiksesta tehty(?) persona non grata, Blood ei sittenkään ole palaamassa Lahteen ym. Jonkinlainen Hölön jälkeinen "puhdistus" on päällä - ihan OK jengi kyllä kasassa...
 
  • Tykkää
Reactions: M22

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 618
Oli, miten oli, kertoo että Lahdessa ei ole ns. kaikki kunnossa. Juhiksesta tehty(?) persona non grata, Blood ei sittenkään ole palaamassa Lahteen ym. Jonkinlainen Hölön jälkeinen "puhdistus" on päällä - ihan OK jengi kyllä kasassa...
Varmaan uudestaan rakennus vaihe käynnissä ainakin osin.
Budjettikin kuitenkin nousee joten ihan hyvin Lahdessa menee.

 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 558
Oli, miten oli, kertoo että Lahdessa ei ole ns. kaikki kunnossa. Juhiksesta tehty(?) persona non grata, Blood ei sittenkään ole palaamassa Lahteen ym. Jonkinlainen Hölön jälkeinen "puhdistus" on päällä - ihan OK jengi kyllä kasassa...
Juhiksen suhteen ei ole muuta dramatiikkaa kuin se että ei löydy sopivaa roolia. JMA ei aio jäädä nelosketjuun sinne enää.

Siitä sukset ristissä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Juhiksen suhteen ei ole muuta dramatiikkaa kuin se että ei löydy sopivaa roolia. JMA ei aio jäädä nelosketjuun sinne enää.

Siitä sukset ristissä.
Ok, en mä ole ehtinyt näitä juttuja seuraamaan, niin en tiedä tilanteita.

Ei sitten muuta, kuin kättä taskuun vaan ja sopimus purkuun. Akselilla Jukurit-Kookoo-Saipa varmaan töitä löytyis ehkä jopa ylemmissä ketjuissa.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 616
harvoin se kotisohvalla palkkaa nostava on mielissään tilanteesta

Juhis ei ainakaan sohvalla parane. Varmaan vähän ahistaa ja masentaa tilanne. Oli sillä aika kovat pelihalut vielä pari vuotta sitten ja nyt siitä urasta on otettava loput mehut irti.

Saipassa näkisin Juhiksen mieluusti. Raipe tarvitsee tollasia työkaluja. Saipa voisi ensi kaudella pelkän ylivoiman onnistumisen kautta nostaa sijoitustaan runkosarjassa ja pelata viihdyttävää kiekkoa, jota väki lähtisi myös katsomaan.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 902
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Tämä on pieni yllätys mikäli näin, mutta kun tarkemmin ajattelee niin ehkä ihan perusteltua hakea tuohon laajuutta lisää varsinkin hyökkäykseen. Oletan, että joku top6 laituri olisi hakusessa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Itse en ihmettele toki en isommin "kaipaakaan/vaadikaan". Aika hintsusti laajuutta on CHL-, EHT- ym. ekstrakuorman tasaamiseksi. Loukkejakin tulee aina - toivottavasti ei harjoituskaudella vielä liiaksi...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 937
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Ei välttämättä, ettei olisi Sentteri, Laituri ja Pakki hakusessa? Reserviä on hyvä olla, koska CHL ja muut höntöntönttö pelit kauden aikana.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 948
En olisi yhtään yllättynyt. Jos nyt tihkuneiden tiedon murujen mukaan Nättinen ja Björkqvist olisivat jotenkin loukissa (?), niin kokoonpanoon joudutaan jo sovittelemaan Laurelia ja Bauta samaan aikaan ja jopa kaikkien ollessa terveenä on Meskanen kakkoskentässä, niin minusta on päivänselvää, että pitääkin olla vahvistusta hakusessa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 551
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Eipä tämä ihme olisi. Eiköhän siellä Tillukin ole taas kalastelemassa P-Amerikan suuntaan niitä joukkueista putoavia pelaajia. Kuten viime vuonna Clendeningin kanssa. Eri asia sitten, että jääkö jotain käteen.

Minkähän verran juuri tällä hetkellä on potentiaalisia Eurooppaan suuntaavia pelaajia, joilla ei vielä sopimusta ole. Huonosti tullut seurattua pelaajamarkkinoita tänä kesänä.
 
Ylös