Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 654
Miksi tuota pelaajan ulkonäköön liittyvää tyyliä pitää nostaa noin vahvasti esille? Olkoon tulevalla hankinnalla vaikka violetti tukka jos osaa pelata. Mitä Jämseniin tulee niin kyllä se osaa pelata, nähty myös meitä vastaan. Ja kahdessa finaalijengissä ollut niin tuskin nyt ihan mätä on. Itse toki toivoisin jotain työteliäämpää pelaajaa jos meinataan parittaa Stranan tai Najmanin kanssa. Oikea laitahan Jämsen on mikä on hyvä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Miksi tuota pelaajan ulkonäköön liittyvää tyyliä pitää nostaa noin vahvasti esille? Olkoon tulevalla hankinnalla vaikka violetti tukka jos osaa pelata. Mitä Jämseniin tulee niin kyllä se osaa pelata, nähty myös meitä vastaan. Ja kahdessa finaalijengissä ollut niin tuskin nyt ihan mätä on. Itse toki toivoisin jotain työteliäämpää pelaajaa jos meinataan parittaa Stranan tai Najmanin kanssa. Oikea laitahan Jämsen on mikä on hyvä.
Mulle tukka on aivan yhdentekevä, en tykkää kalastelevasta ja puolustusvelvoitteista varastavasta pelityylistä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 128
Jämsenissä hiertää eniten se sukeltelu ja muutenkin vähän liian kikkapoika. Ei ole sitä mitä mielestäni tarvitaan.

Antaa Timon taikoa. Eiköhän sieltä jotain tule kuukauden sisään, veikkaisin.
 

Arska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
169
Niin pitkään kun Ratinen pyörii ylivoimalla tai kärkikentissä niin Jämsen on minun puolesta tervetullut tänne
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 654
Strana-Najman-Jämsen. Siinä olisi sellainen ketju, että soisi varmaan molemmissa päissä tai ainakin tapahtuisi. Näen jo melkein sieluni silmin koko kolmikon suoristamassa samaan aikaan selän keskialueen kiekonmenetyksen jälkeen.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 776
No ei varmasti ole tulossa Jämsen. Toki jos ei änäri kiinnosta paskaakaan niin mikäs siinä sitten.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
No ei varmasti ole tulossa Jämsen. Toki jos ei änäri kiinnosta paskaakaan niin mikäs siinä sitten.
Kuten sanoin, en usko siihen itse. Tuon kertoja on kuitenkin usein tiennyt jotain ja tähän asti olen luottanut juttuihin suurimmaksi osin. Tosin, nyt saatoin tulkitakin väärin.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 109
Ratinen on jostain syystä ylivihattu foorumilla. Näkyy hyvässä ja pahassa, mutta tykkään, että näkyy. Joku Björkqvist et edes tajua et se on kentällä suurimman osista pelien aikana. Väisänenkin loistaa lähinnä surkeudellaan.

En sen enempää Ratiseen kantaa ota mutta YV:llä lähinnä huvittavaa seurata kun yrittää rakentaa peliä.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
378
Jämsen on monia meidän pelureita parempi. Se että meitä vastaan pelasi hyvin ja sai monet suuttumaan ei poista hänen taitojaan.
 
Ylös