Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 158
Mulla olis kyllä sopivasti tässä joutoaikaa jos jollain olisi niitä huhuja.

giphy.gif
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Jaa, yllättäen täällä jäi jyrän alle. Minä välitin, mitä kuulin, ja itsekin sanoin, että oli ehkä niin krytpinen, etten sitten ymmärtänyt. Eikä täällä kukaan muukaan ex-lahtelaisia keksinyt muita.
Vielä kirjoitin, että mutuilua on nuo nimet. Tämä ketju tietääkseni on mutuilua.

Ja hyvä @pelikirja rakas kaiken tietäjä. Jos lähde kommentille on "puujalan" omistaja itse sanomassa jotain, minkä omin korvin kuulen, niin kyllä mä sen lähteen 100%ksi lasken. Jos ei olekaan peleillä, sitten tilanteeseen tulee yllättävä muutos, mutta silloin 12.10. kun viesti on jätetty, niin se on kyllä 100% luotettava. Voihan tulla flunssa, sota tai vaikka mikä muu asia, mutta se ei poista sitä, että lähde on kyllä pomminvarma.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Ja vielä lisään: Joku on tulossa lähiaikoina. Nimeä en saanut. Onko vain yksi vai peräti kaksi? Sitäkään en tiedä.

@punakone kommentin jälkeen vielä entistä enemmän uskon tähän saamaani tietoon. Lahti-yhteys voi olla mun väärin ymmärtämää tai väärää vihjetulkintaa.

Mua ei kiinnosta olla mikään palstatietäjä. Halusin vaan toppuutella tota "Tillu tee työs!" huutamista. Kyllä Tillu töitä tekee.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 158
Ja vielä lisään: Joku on tulossa lähiaikoina. Nimeä en saanut. Onko vain yksi vai peräti kaksi? Sitäkään en tiedä.

@punakone kommentin jälkeen vielä entistä enemmän uskon tähän saamaani tietoon. Lahti-yhteys voi olla mun väärin ymmärtämää tai väärää vihjetulkintaa.

Mua ei kiinnosta olla mikään palstatietäjä. Halusin vaan toppuutella tota "Tillu tee työs!" huutamista. Kyllä Tillu töitä tekee.
Ootko jossain vaiheessa huhuillut jotain, multa on ainakin mennyt ihan täysin ohi? :D Pitää päästä vähän tutkimaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 000
Ja vielä lisään: Joku on tulossa lähiaikoina. Nimeä en saanut. Onko vain yksi vai peräti kaksi? Sitäkään en tiedä.

@punakone kommentin jälkeen vielä entistä enemmän uskon tähän saamaani tietoon. Lahti-yhteys voi olla mun väärin ymmärtämää tai väärää vihjetulkintaa.

Mua ei kiinnosta olla mikään palstatietäjä. Halusin vaan toppuutella tota "Tillu tee työs!" huutamista. Kyllä Tillu töitä tekee.
Pahoittelut omasta puolestani eilisestä aika turhasta hyökkäyksestä. Nostan käden virheen merkiksi, oli typerää meikäläiseltä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Sitten asiaan.

Gazda palaa ensi viikolla. Tämän lähde 100% varma.

Sit sellanen uskottavuus 80-90% lähde:
Toivottavasti myös lokakuun aikana ainakin yksi vahvistus. Marraskuun loppuun mennessä ehkä kaksi. Neuvotteluissa on.
Eurooppalaisia kumpainenkin, mutta rapakon takaa olisi ainakin (?) yksi tulossa.

Sit omat mutuilut tähän:
Nimeä en saanu irti, vinkkinä heitetty kuvaus oli joko liian kryptinen tai liian helppo. Jasek/Jämsen veikkaisin, vaikka ei meinais käydä omaan järkeeni.

Olettaisin/mutuilisin, että jos näin on, niin joko Jämsen olisi lainalle tulossa tai Jasek sopimuspurulla tai lainalle, kumpaankaan vaan en usko. Henkilökohtaisesti Jämsen ei sytytä, mutta se onkin makuasia.
Jasekin ottaisin kiljuen vastaan, mutta en usko tähän, ellei joku erikoinen diili MoDon kanssa ja heille tippunu jotai parempaa syliin.

En tiedä.. Joku yhteys on Lahteen tai Hölöön, ja ilman ei olisi tulossa. Molemmat hyökkäyspäähän, ja toinen kai aiheuttaisi suurtakin iloa. Eikä ole Are (varmuudeksi sanottava :D).

Mut siitä sit arvailee. Enkä odottais ihan vielä tässä syyslomalla uutisia. Ehkä.
@reiska Tämän laitoin eilen ja oli sitä seuranneesta keskustelusta päätellen virhe.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 000
Ja vielä lisään: Joku on tulossa lähiaikoina. Nimeä en saanut. Onko vain yksi vai peräti kaksi? Sitäkään en tiedä.

@punakone kommentin jälkeen vielä entistä enemmän uskon tähän saamaani tietoon. Lahti-yhteys voi olla mun väärin ymmärtämää tai väärää vihjetulkintaa.

Mua ei kiinnosta olla mikään palstatietäjä. Halusin vaan toppuutella tota "Tillu tee työs!" huutamista. Kyllä Tillu töitä tekee.
On tässä pakko olla jotain perää, sen alleviivaa palstan luotettavin nimimerkki @punakone . Tuskin on tosiaan Jämsen tai Jasek, mutta kyllä tässä odotukset nousee siihen suuntaan, että joku sieltä on tulossa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 158
Jos lainoista on puheita ja yhteydestä Lahiin, nämä nimet sieltä ainakin nousee ylös:






(tähän en usko millisekunttiakaan)


 
Ylös