Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

viltur

Vakiokokoonpanossa
Pidätkö huonona kauppana? Ite laittasin vielä pakettiautollisen mailoja ja hartsportia sekä 80k€ rahaa vaihdossa.
No en minä siihen mitään sano,että onko hyvä vai huono....Epäilen vaan että meillä ei kukaan osaa neuvotella minkäänlaisia vaihtokauppoja joista me (Ilves) hyötyisi

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Lähtee vähän laukalle. Nuori ja todella lupaava pelaaja tullut Ilvekseen, marraskuun taite aivan oikea hetki heittää pois!

KopKop

Rivipelaaja
Pidän kyllä Niemistä paljon lupaavampana pelaajana kun Väisästä.
Keväällä kun pelistä tulee fyysistä niin vieläkö väität että Nieminen olisi parempi vaihtoehto kun Väisänen? Väisäsessä mä nään kuitenkin itse ainakin potentiaalia siihen fyysiseen peliin. Ja viimekaudella ei olis ollut kahta sanaa että kumman ennemmin ottaisin Niemisen vai Väisäsen :D

Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Toivottavasti huomenna tulis uutinen, että Tillu saanut potkut ja joku tilalle, kun osaa koota joukkueen ja ostaa valmiita pelimiehiä. Ykkös ja kakkosententteri puuttuu, yks kova laituri ja maalivahti.
Tällä hetkellä sieltä puuttuu kyllä kaikki + valmennus.

Koko saakelin rosteri alisuorittaa ja lujaa.

Kodytek88

Luottopelaaja
Toivottavasti huomenna tulis uutinen, että Tillu saanut potkut ja joku tilalle, kun osaa koota joukkueen ja ostaa valmiita pelimiehiä. Ykkös ja kakkosententteri puuttuu, yks kova laituri ja maalivahti.
1000032875.jpg