Minäpä kuulin taas, että Tillu oli tullut Jokelle mm. kertomaan, ketkä kuuluisi olla ylivoimassa ja Jokke oli antanut fläpin Tillulle ja todennut, että valmenna itse sitten..
Kovasti liikkuu nyt juttuja Tillusta, (kun ilmapiiri on muutenkin synkkä ja osin aiheesta negatiivinen Tillua kohtaan). Varmaan niitä juttuja on sitten myös helpompi uskoa, jos on muutenkin jossain määrin Tillu-vastainen. Itse kyllä kaipaan aina jotain konkreettista, eikä mulle riitä "ei savua ilman tulta"-tyyppiset perustelut. Siitä huolimatta on helppo uskoa, että juuri Myrrän aikaan jotain on tapahtunut, eikä Jokke välttämättä ole saanut täyttä työrauhaa. Jos näin on käynyt, niin valmentajalla ei vain ole ollut luottamusta, mikä olisi valitettavasti jokseenkin ymmärrettävää. Kaikkihan sen jo ovat ymmärtäneet, että hyvissä väleissä eivät tiet eronneet, eikä se johdu pelkästään kuuluisista potkuista, vaan jotain oli tekeillä jo sitä ennen.
Mutta sellainen asia tässä nyt kuitenkin tulee mieleen, että jos Tillu olisi hirmuhallitsija, jolla on tapana astua valmentajan varpaille ja sotkeutua työtehtäviin, jotka hänelle eivät kuuluisi, niin tällaiset jutut tiedettäisiin "piireissä" 100% varmuudella, eikä Ilves olisi kovin houkutteleva työpaikka valmentajille. Siihen peilaten olisi melkoisen outoa, että Ilves on kuitenkin ollut ehkä markkinoiden vetovoimaisin työpaikka valmentajille ja Myrrän jälkeen on palkattu kaksi tulikuumaa kotimaista nimeä, Pennanen ja Niemelä.