Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Teme-74

Luottopelaaja
Eikö sinne SaiPan taustalle saatu ihan oikeita liikemiehiä, kun kebabmiehet saatiin "huijattua" Liigan toimistolle? Ihan oikein, että nosteessa satsataan - hyvä SaiPa, hyvä Raipe!
On kyllä hyvin sanottu. Raha ja ammattimiehet Lappeenrantaan, ja osaamattomat Liigan toimistolle.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Eikö sinne SaiPan taustalle saatu ihan oikeita liikemiehiä, kun kebabmiehet saatiin "huijattua" Liigan toimistolle? Ihan oikein, että nosteessa satsataan - hyvä SaiPa, hyvä Raipe!
Tämä. Silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa ja kyllä tämä rahaa myös poikii. Siellä on kohta katsomot täynnä ja enemmänkin halukkaita tukijoita.
Saipa tekee hienoa työtä koko Liigan eduksi.

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Jos toi White vielä menee Saipaan, ni alan tosissani ihmetteleen, et mitä siellä Lappeenrannassa tapahtuu ja millä ne tommosia sinne saa hankittua

Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta viikossa. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta kertaheitolla. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.
Markkinat on kuivat, eikä ainakaan rapakon takaa ketään tule Liigaan.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta kertaheitolla. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.
No sitä samaa pitäisi miettiä kaikkien muiden paitsi Saipan tolla logiikalla. Eihän kukaan muukaan ole vastaavaa tehnyt.

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta viikossa. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.

SaiPan UTJ taisi olla matkoilla Pohjois-Amerikan suunnilla aiemmin mikäli oikein ymmärsin.

Eli hankintojen takana saattaa olla ihan sekin että tehdään muutakin kuin selaillaan EPtä ja odotellaan että agentit soittelee.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Jos sinne joku White menee vielä, ni väkisin tulee mieleen, et vedetäänkö Lappeenrannassa viimeisen kerran all in, ennenkö valot sammuu.

Ei voi kuin ihmetellä, mistä rahat tällaiseen. Kasvaako Lappeenrannassa raha puissa? Onko ne keksinyt jonkun rahantekokoneen? Monistaako ne seteleitä kopiokoneella vai mitä hittoa siellä tapahtuu?