Yohan
Luottopelaaja
White pelannut suuren osan aikuisuran peleistään keskellä, toisin kuin Svejkovsky.Totta, mutta se keskellä pelaaminen taitaa olla vielä kysymysmerkki.
Toki niin olisi myös Valkoisella.
White pelannut suuren osan aikuisuran peleistään keskellä, toisin kuin Svejkovsky.Totta, mutta se keskellä pelaaminen taitaa olla vielä kysymysmerkki.
Toki niin olisi myös Valkoisella.
Juu tätä mietin myös itse.White pelannut suuren osan aikuisuran peleistään keskellä, toisin kuin Svejkovsky.
Juu.. kaikki nauroi.. kaikki nauroi, mutta nyt poimitaan hedelmää.Olisiko niitä Turkin sponsorirahoja
Kelpaisi tämäkin ihan kenelle tahansa. Mitä ihmettä Lappeenrannassa tapahtuu. Raipe-efekti on paremman luokan perhosefekti.Tämmönen kelpais kyllä Ilvekseenkin.
Sentteri ja right.
Eikö sinne SaiPan taustalle saatu ihan oikeita liikemiehiä, kun kebabmiehet saatiin "huijattua" Liigan toimistolle? Ihan oikein, että nosteessa satsataan - hyvä SaiPa, hyvä Raipe!Joku öljysheikkikö tota Saipaa nykysin rahottaa
Meille vai SaiPaan?Sentteri tulossa.
On kyllä hyvin sanottu. Raha ja ammattimiehet Lappeenrantaan, ja osaamattomat Liigan toimistolle.Eikö sinne SaiPan taustalle saatu ihan oikeita liikemiehiä, kun kebabmiehet saatiin "huijattua" Liigan toimistolle? Ihan oikein, että nosteessa satsataan - hyvä SaiPa, hyvä Raipe!
Tää vois toimia vihjeenä Punakoneelta, mutta lienee vähä hakuammuntaa.Colin White on syntynyt Bostonissa
Tämä. Silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa ja kyllä tämä rahaa myös poikii. Siellä on kohta katsomot täynnä ja enemmänkin halukkaita tukijoita.Eikö sinne SaiPan taustalle saatu ihan oikeita liikemiehiä, kun kebabmiehet saatiin "huijattua" Liigan toimistolle? Ihan oikein, että nosteessa satsataan - hyvä SaiPa, hyvä Raipe!
Älä anna nosteen hiipua, puita kaminaan SaiPa.Tämä. Silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa ja kyllä tämä rahaa myös poikii. Siellä on kohta katsomot täynnä ja enemmänkin halukkaita tukijoita.
Saipa tekee hienoa työtä koko Liigan eduksi.
Jos toi White vielä menee Saipaan, ni alan tosissani ihmetteleen, et mitä siellä Lappeenrannassa tapahtuu ja millä ne tommosia sinne saa hankittua
Markkinat on kuivat, eikä ainakaan rapakon takaa ketään tule Liigaan.Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta kertaheitolla. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.
No sitä samaa pitäisi miettiä kaikkien muiden paitsi Saipan tolla logiikalla. Eihän kukaan muukaan ole vastaavaa tehnyt.Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta kertaheitolla. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.
Itse alkaisin siinä vaiheessa hieman pohtimaan, että mikä meidän pelaajahankintaa sitten vaivaa, jos SaiPaan saadaan lähes 1000 NHL-peliä kokemusta viikossa. Varsinkin jos tuo Christian Thomas vielä päätyisi meille.