Joo tällä miehellä ei pitäisi tulla löysät punttiin kun aletaan tosissaan pelaamaan. Kyllä mää tän hankinnan hyväksyn jos tulee.Nyt on muuten sellainen seppä, että tästä voi varovaisesti innostua. Tottakai ura on kääntynyt laskuun, mutta ollut todella kova pelaaja ja omaa kokemusta kovista paikoista. Toivottavasti tämä toteutuu.
Mun lapuissa ainaskin lukee että 35min jälkeen pois(loukkaantuminen) ja Born 4 laitaan..Jaa siittä Nygårdin poikkarista naamaan?
Melkoinen mörssäri kokonsa puolesta. 191/102. Liike tietysti se oleellinen juttu, että miten sopeutuisi Liigaan jne.Joo tällä miehellä ei pitäisi tulla löysät punttiin kun aletaan tosissaan pelaamaan. Kyllä mää tän hankinnan hyväksyn jos tulee.
Ihme ilonpilaaja.Älä valehtele.
Mun lapuissa ainaskin lukee että 35min jälkeen pois(loukkaantuminen) ja Born 4 laitaan..
Joo, silloin tuo loukkaantuminen tuli. Kasvot vähän aukesi, mutta ei pahalta näyttänyt. En muista tuliko takaisin, mutta ei sitten ilmeisesti...
Erikoista ettei silti 13 hyökkääjä Nilsson saanut lainkaan peliaikaa.Mun lapuissa ainaskin lukee että 35min jälkeen pois(loukkaantuminen) ja Born 4 laitaan..