Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa
Ja aikaa on vielä siirtorajalle. Katsotaan nyt ensin sinne, että mikä se lopullinen kokoonpano on, ennenkuin tuomitaan mitään.
Just näin.

Eiköhän tää oo simppeli juttu:

Jos Najman ei paranna eikä korvata paremmalla niin vihkoon meni Tillulta senat.

Jos taas korvataan paremmalla niin Tillu kasasi porukan jolla mahdollisuus kannuun.

Torski

Tähtipelaaja
Kyllä mulle kelpaisi sellainen 1+1 vuotinen diili. Ei tuo juurikaan eroa Petmanista pl Petmanilla oli yksi kova kausi ennen ahl menoa. Nikkasella 20 pisteen ja 12 pisteen liigakausi. Eiköhän Amerikka ole marinoinut sen verran että voisi pärjätä täällä. Isokokoinen sentteri vielä.

E: Onkos vielä Hölölle tuttu?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Kyllä mä Nikkasen kelpuuttaisin vähän pidemmälläkin lapulla, koska lähinnä juuri pelipaikan vuoksi. Sellanen keskituloisen miehen Koppanen.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Kyllä mulle kelpaisi sellainen 1+1 vuotinen diili. Ei tuo juurikaan eroa Petmanista pl Petmanilla oli yksi kova kausi ennen ahl menoa. Nikkasella 20 pisteen ja 12 pisteen liigakausi. Eiköhän Amerikka ole marinoinut sen verran että voisi pärjätä täällä. Isokokoinen sentteri vielä.

Onhan heillä kumminkin pelaajina eroa. Petman sopii luistelunsa puolesta paremmin Liigaan.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Soho

Tähtipelaaja
Kyllä mä Nikkasen kelpuuttaisin vähän pidemmälläkin lapulla, koska lähinnä juuri pelipaikan vuoksi. Sellanen keskituloisen miehen Koppanen.
Meinasin heittää jo aiemmin saman vertauksen, mutten uskaltanut. Koppanen nyt on sellainen härkä. Mutta jotain samaa noissa pelaajatyypeissä on.

Hölölle tuttu pelaaja, sillä taustalla tuota olen hiukan itse makustellut, että voisiko olla meille kuitenkin tulossa.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
En usko, että Nikkasen luistelu mitenkään kamalaa olisi.

Ei varmasti kamalaa, mutta lähinnä tarkoitin sitä, että Petman on tässä mielessä varmempi kortti. Etenkin jos haetaan enemmän niitä hyökkääjän ominaisuuksia, mitä Ilveksen keskikaista tällä hetkellä enemmän huutaa.

Ei kumminkaan sillä, että Nikkasen hankintaa mitenkään suorilta käsiltä tyrmäisi.

viltur

Vakiokokoonpanossa
Nyt riittäisi keskikaistalle pelaaja joka pääsisi aloitus ympyrään ja voittaisi aloituksen. Ei ole kova vaade se. Jokainen sen verran osaa luistella

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viime vuonnahan Sport vaan vahvisteli joukkuetta siirtorajalla. Vieläkin ihmetyttää, että mistä persaukinen seura löysi sen Martin Hanzlin. Viime kauden viimeisissä peleissä teki 6 tehopinnaa yhdeksään peliin ja tällä kaudella on jatkanut Liigassa 31. 7+13 tehoin.
Tillu nokitti Najmanilla. Paremmilla staseilla Najman tuli Liigaan.