Kyllä mää nyt unohtaisin sen Sportin.Tuota samaa itselläkin alitajunta näköjään työstänyt koko työvuoron ajan, kun kotiin tullessa mielessä pyöri Sport...että voisko sieltä olla liikennettä kesken kauden ja muutakin kuin Leppänen. Varmaan just Holmström voisi hiinä ja hiinä riittää heidän kassavajeen paikkuuseen tällä hetkellä, jos Leppästä pidettäisiinkin lähemmäksi siirtorajaa ja katseltaisiin tarjouksia.
Eiköhän sille oo varattu jo lento Ouluun.Jos Suomi on pitkään pois niin Tillu vois kilauttaa Puljujärvelle ja houkutella sen Ilvekseen loppukaudeksi. Vipattiin meinaan just waivers listalle.
Voi olla….Eiköhän sille oo varattu jo lento Ouluun.
On se Tillu kyllä huono UTJ kun ei ilmaseksi ole tähänkään mennessä waiversista poiminut, kuten muut NHL seurat!Jos Suomi on pitkään pois niin Tillu vois kilauttaa Puljujärvelle ja houkutella sen Ilvekseen loppukaudeksi. Vipattiin meinaan just waivers listalle.
Katseet ennemmin Mikkeliin.Kyllä mää nyt unohtaisin sen Sportin.
Jos siellä täytyy kassavajetta paikkailla niin eiköhän myynti käy ruotsin suuntaan.
Ovat kuitenkin menossa pudotuspeleihin niin epäilen todella vahvasti, että myisivät Liigan sisällä ketään koska ei ole yhtään mitään tarvetta.
Kaikki heidänkin rahan arvoinen kelpaa ruotsiin, että unohtaisin myös mikkelin.Katseet ennemmin Mikkeliin.
Ortion piti mennä myös Ruotsiin. Ei kaikki sinne vaan mahdu, mutta katsellaan. Realistisempi vaihtoehto silti kuin Vaasasta kukaan.Kaikki heidänkin rahan arvoinen kelpaa ruotsiin, että unohtaisin myös mikkelin.
Jukureilla vielä kaikki mahdollisuudet välttää play-out sarja, että senkin takia en usko mihinkään "tyhjennyksiin"
Toki Jukureilla voi olla tämä "hanskat tiskiin" kausi menossa, että eihän sitä ikinä tiedä.
Maalivahti tässä kohtaa omissa papereissa vähän eri asia.Ortion piti mennä myös Ruotsiin. Ei kaikki sinne vaan mahdu, mutta katsellaan. Realistisempi vaihtoehto silti kuin Vaasasta kukaan.
Tätä joukkuemäärän pienenemistä varmaan lähes kaikki toivovat, mutta...Maalivahti tässä kohtaa omissa papereissa vähän eri asia.
Niin Jukurien tilanne taitaa tosiaan olla siitä kiinni luovuttaako ne tämän kauden ja oikeastaan koko Liiga tulevaisuuden kanssa.
Itse toivon, et Jukurit lähtee omasta aloitteesta niin joukkue määrä pienenee siinä mukavasti yhdellä.
Onhan se taas hienoa jos ensi kauteen selviytyvät niin aivan samassa tilanteessa ollaan taas, rahat on loppu ja anellaan jotain satkuja sieltä ja täältä. Tuon seuran viisivuotisvisio lienee se että löytää sugar daddyn joka maksaa kaiken. Koska Etelä-Savosta ei ole elättämään tuota Liigassa pelaamaan.Maalivahti tässä kohtaa omissa papereissa vähän eri asia.
Niin Jukurien tilanne taitaa tosiaan olla siitä kiinni luovuttaako ne tämän kauden ja oikeastaan koko Liiga tulevaisuuden kanssa.
Itse toivon, et Jukurit lähtee omasta aloitteesta niin joukkue määrä pienenee siinä mukavasti yhdellä.
Mä oon kyllä sitä mieltä että Jokerit Liigaan vaikka kempuloimalla ja Jukurit pois. Itse Liiga paranis tuollakin jo, ja toisaalta Jokerit kiinnostaa myös vieraspaikkakunnilla. Jukurit ei puolestaan kiinnostanut edes Mikkelissä vaikka OJ,n aikana pörjäsivätkin hyvin. Sehän olis unelma tilanne että Jukurit luopuisi Liiga paikasta suosiolla.Tätä joukkuemäärän pienenemistä varmaan lähes kaikki toivovat, mutta...
Miten meinaat, että kävisi, jos vaikka Jukurit luopuisi ja Jokerit ei pärjäisi mahdollisessa karsintasarjassa, niin ajatteletko, että Jokereita ei nostettaisi?
Toisaalta, ehkä siellä Sepän tulo puheenjohtajaksi antaa vähän toivoa, että järki palaa päätöksentekoon, mutta silti epäilisin, että jos suinkin on mahdollista, niin se Jokerit kempuloidaan ensi kaudeksi liigaan.
Eiköhän sille oo varattu jo lento Ouluun.
Oon kyllä sitä mieltä että pelaamalla tai ei ollenkaan ja liigasta ainakin 4 seuraa pihalle. Kempulointien aika saisi olla ohitse jo ....Mä oon kyllä sitä mieltä että Jokerit Liigaan vaikka kempuloimalla ja Jukurit pois. Itse Liiga paranis tuollakin jo, ja toisaalta Jokerit kiinnostaa myös vieraspaikkakunnilla. Jukurit ei puolestaan kiinnostanut edes Mikkelissä vaikka OJ,n aikana pörjäsivätkin hyvin. Sehän olis unelma tilanne että Jukurit luopuisi Liiga paikasta suosiolla.
Kun K-Espoon Liigaan nostamisesta ja karsintojen palauttamisesta uutisoitiin, niin siinä kyllä lupailtiin, että jos joku joukkue jättää leikin kesken niin sitten joukkue määrä tippuu.Tätä joukkuemäärän pienenemistä varmaan lähes kaikki toivovat, mutta...
Miten meinaat, että kävisi, jos vaikka Jukurit luopuisi ja Jokerit ei pärjäisi mahdollisessa karsintasarjassa, niin ajatteletko, että Jokereita ei nostettaisi?
Toisaalta, ehkä siellä Sepän tulo puheenjohtajaksi antaa vähän toivoa, että järki palaa päätöksentekoon, mutta silti epäilisin, että jos suinkin on mahdollista, niin se Jokerit kempuloidaan ensi kaudeksi liigaan.
Tavallaan samaa mieltä, mutta vaikeaa on nousu jos Liigassa pyörii "mestisjengi" joka mahdollisesti vahvistaa keväällä joukkuetta, eikä varsinaista perustetta ole pistää pihallekkaan. Jukurien tän hetkinen joukkue pesee kyllä kaikki mestis porukat, ja mikäli haluavat Liigapaikan varmistaa ni varmaan kevään korvalla hankinnoilla varmistavat asian.Oon kyllä sitä mieltä että pelaamalla tai ei ollenkaan ja liigasta ainakin 4 seuraa pihalle. Kempulointien aika saisi olla ohitse jo ....
Tämmöstä en muistanut, mutta saattaa muuttaa asiaa. Noh, katellaan mitä tuleman pitää.Kun K-Espoon Liigaan nostamisesta ja karsintojen palauttamisesta uutisoitiin, niin siinä kyllä lupailtiin, että jos joku joukkue jättää leikin kesken niin sitten joukkue määrä tippuu.
Ja tämä tuli vielä edellisen Liiga HPJ:n suusta. Uskoisin, että Seppä pitää kiinni noista puheista.