Asylum
Luottopelaaja
Veikkaan että joukkue on nyt valmis ilman kauden päättäviä loukkaantumisia.
Ei taida olla, edelleen kuulemma korvat höröllä. Mutta markkina on aivan autio.
Veikkaan että joukkue on nyt valmis ilman kauden päättäviä loukkaantumisia.
Mahtaa pikkusen pudota siitä 98%:sta...Sentteri, ei oo pelannu NHLssä, mikähän juna tuo Jenkeistä, ei varmaan mikään kovin hyvätulonen ole ollut, pelinumero vaihtunu vaikka kuinka. Sellanen osumatarkkuus
No voihan se tarkottaa vaikka ja mitä. Kyllä noi iltapulujen horoskoopitkin saa sopimaan aina mihin vaan, en mä silti niitäkään uskoVoiko tuo NHL kidasta tarkoittaa Mikko Lieriön lainaa AHL tälle kaudelle?
Ei taida olla, edelleen kuulemma korvat höröllä. Mutta markkina on aivan autio.
Mä olen myös siinä ymmärryksessä, että sentteriä haetaan viimeiseen päivään asti. Ymmärtääkseni katse on melko tiukasti Ruotsissa.Ei taida olla, edelleen kuulemma korvat höröllä. Mutta markkina on aivan autio.
En mäkään tiedä mitä sillä haettiin takaa, koska asiaa ei sen kummemin avattu, kunhan veikkasin vaan. Numero 19 millä Lieriö pelailee tulevalla kaudella voisi myös viitata Raduun tms?No voihan se tarkottaa vaikka ja mitä. Kyllä noi iltapulujen horoskoopitkin saa sopimaan aina mihin vaan, en mä silti niitäkään usko
Miten saadaan Mike O'Leary NHLn kitaan sopimaan?
Isommalla prosentilla saadaan sopimaan se, että EFM on halunnu Haikurin viitan. Eka pitäny hulluja jännityksessä monta tuntia jollai Prisma-läpällä ja sit heittäny aivan naurettavia vinkkejä Viihdettähän se EFM haluaa tuottaa. Proosallaan ja provosoinnillaan (Lööke). Nyt pääs seuraavalle stepille, foorumin uudeksi tietäjäksi.
Mä olen myös siinä ymmärryksessä, että sentteriä haetaan viimeiseen päivään asti. Ymmärtääkseni katse on melko tiukasti Ruotsissa.
Älä nyt liian helpoks tätä EFMlle tee, antaa googlata sopivat vastaukset Kaiken saa kyllä sopimaan kehen tahansa jos noin ympäripyöreetä vinkkiä antaa.En mäkään tiedä mitä sillä haettiin takaa, koska asiaa ei sen kummemin avattu, kunhan veikkasin vaan. Numero 19 millä Lieriö pelailee tulevalla kaudella voisi myös viitata Raduun tms?
Tämäpä juuri, toisaalta eipä siinä tartte mikään tietäjä olla jos veikkaa Ilveksen tuovan vahvistuksia joukkoon. Toki tässä tilanteessa tiedettiin (oletettiin?), että sopimus on tehty ja uusi pelaaja on tulossa. Tuohonkaan ei tarvitse mikään tietäjä toki olla, mutta nämä on näitä.Älä nyt liian helpoks tätä EFMlle tee, antaa googlata sopivat vastaukset Kaiken saa kyllä sopimaan kehen tahansa jos noin ympäripyöreetä vinkkiä antaa.
No eipä nuo nyt kovin ympäripyöreitä olleet, eikä niitä saa oikein edes sopimaan kuin Gagneriin, tai juuri johonkin tiettyyn pelaajaan.Älä nyt liian helpoks tätä EFMlle tee, antaa googlata sopivat vastaukset Kaiken saa kyllä sopimaan kehen tahansa jos noin ympäripyöreetä vinkkiä antaa.
Meinaatko että Tillu olisi Gagnerin perässä tosissaan vai onko tämä huuhaata vaan koko Gagner juttu?Mä olen myös siinä ymmärryksessä, että sentteriä haetaan viimeiseen päivään asti. Ymmärtääkseni katse on melko tiukasti Ruotsissa.
Jos O'Leary tulee maahan torstaina vasta, en yllättyisi, vaikka soppari on alle 72h vanha tässä vaiheessa.Tämäpä juuri, toisaalta eipä siinä tartte mikään tietäjä olla jos veikkaa Ilveksen tuovan vahvistuksia joukkoon. Toki tässä tilanteessa tiedettiin (oletettiin?), että sopimus on tehty ja uusi pelaaja on tulossa. Tuohonkaan ei tarvitse mikään tietäjä toki olla, mutta nämä on näitä.
En minäkään, mutta näitä on koiteltu varmasti kosiskella pidemmän aikaa. Ehkä jopa siinä vaiheessa kun Adam on ilmoitettu poissaolevaksi toistaiseksi. Ehkä jopa tätäkin aikaisemmin, liittyen noihin työlupiin jne?Jos O'Leary tulee maahan torstaina vasta, en yllättyisi, vaikka soppari on alle 72h vanha tässä vaiheessa.
Voi olla toki niinkin. Uskon O'Learyn olevan vakuutus. Jos ei saada parempaa, tällä mennään. Jos saadaan, pärjää Nättinen ja Borg tarvittaessa kumpi tahansa laidassa varmasti hyvin.En minäkään, mutta näitä on koiteltu varmasti kosiskella pidemmän aikaa. Ehkä jopa siinä vaiheessa kun Adam on ilmoitettu poissaolevaksi toistaiseksi. Ehkä jopa tätäkin aikaisemmin, liittyen noihin työlupiin jne?
Varmastikkin näin. Ja pitää sekin Mikolle antaa, että kaveri pelasi kaikista pelaajista parhaiten pudotuspeleissä.Voi olla toki niinkin. Uskon O'Learyn olevan vakuutus. Jos ei saada parempaa, tällä mennään. Jos saadaan, pärjää Nättinen ja Borg tarvittaessa kumpi tahansa laidassa varmasti hyvin.
Tämäkin voisi olla yksi syy miksi tuodaan ehkä jopa hieman enemmän leveyttä, ja mielummin pelaajalla jolla on avut pelata keskellä ja osata aloittaa, sekä myös laidassa.Jos nuo huhut siitä, että sentteriä edelleen haetaan, pitävät paikkansa, niin tämä tuorein käänne on joukkueen kannalta loistava. Jos sitä kärkiprofiilin sentteriä ei löydy, ei tarvi lähtökohtaisesti peluuttaa pakkeja ja laitureita keskellä, vaan siihen on ammattimies O'Leary. Jos löytyy, niin sitten onkin jo todella kova keskusta variaatioineen ja kestää uskottavana yhden loukinkin.