Rantsukoff
Luottopelaaja
On sitä Tillulla yhtä paljon käytettävissä. Liigan sisältä ilmeisesti kaapattu jo siis Krannila ja Kucerik.Raha puhuu.
On sitä Tillulla yhtä paljon käytettävissä. Liigan sisältä ilmeisesti kaapattu jo siis Krannila ja Kucerik.Raha puhuu.
Minä en ihan vielä Krannilaa hahmottelisi meidän rosteriin.On sitä Tillulla yhtä paljon käytettävissä. Liigan sisältä ilmeisesti kaapattu jo siis Krannila ja Kucerik.
Niinpä tietenkin.@Suikula tähän jo spekuloi, että taisimme tosiaan hävitä Krannilan naapurille.
Puhakka siirtyy ulkomaille.@Suikula tähän jo spekuloi, että taisimme tosiaan hävitä Krannilan naapurille.
Kärpät tuntuu nyt haalivan karanneita kasvattejaan tai puolikasvattejaan takaisin, jos Puhakan ja Erholtzin huhut pitävät paikkansa. Saa nähdä, meneekö Marjalakin sinne, jos luistinpiirrot jäävät rapakon takana olevissa kaukaloissa vielä ensi kaudella piirtämättä. Voisi kuvitella sopimuksen rapakon taakse kuitenkin syntyvän ja maksimissaan pelaavan lainalla Suomessa.
Missä muka lukee jotain huhuntynkää että Krannila olisi muka matkalla tapparaan?Niinpä tietenkin.
Erholtz Kärppiin, Krannila Tapparaan, Repo IFK:hon...en toki tiedä, oltiinko Ilveksessä viimeksi mainitun perässä. Mikäli Marjala suuntaa ison veden taakse, niin siinäpä ne huhuissa pypyörineet.
Arttu Ruotsalainen it is.
Viimeisimmän mun kyselyn mukaan Krannila ei oo tulossa Ilvekseen.
Jatkoajan pari nimimerkkiä, luokkaa punakone, oli sitä mieltä.Minä en ihan vielä Krannilaa hahmottelisi meidän rosteriin.
Juu ei siinä mitään. Itse hahmottelisin naapurin rosteriin.Jatkoajan pari nimimerkkiä, luokkaa punakone, oli sitä mieltä.
Katsellaan.
Naapurilla on sopimuksen alla jo Keskinen ja Räsänen. Ja eiköhän Mattilakin löytänyt henkisen kotinsa sieltä ja jatkaa. Kova on sentterinelikko, jos Krannilakin sinne menee. Aapeli Räsäselle voi alkaa viritellä nelossentterin paikkaa.Juu ei siinä mitään. Itse hahmottelisin naapurin rosteriin.
Naapurilla on sopimuksen alla jo Keskinen ja Räsänen. Ja eiköhän Mattilakin löytänyt henkisen kotinsa sieltä ja jatkaa. Kova on sentterinelikko, jos Krannilakin sinne menee. Aapeli Räsäselle voi alkaa viritellä nelossentterin paikkaa.
Tosin Keskinen noista voi karata jo ison veden taakse.
Keskinen on ymmärtäkseni lähdössä ainakin kokeilemaan rapakon taakse.Naapurilla on sopimuksen alla jo Keskinen ja Räsänen. Ja eiköhän Mattilakin löytänyt henkisen kotinsa sieltä ja jatkaa. Kova on sentterinelikko, jos Krannilakin sinne menee. Aapeli Räsäselle voi alkaa viritellä nelossentterin paikkaa.
Tosin Keskinen noista voi karata jo ison veden taakse.
Eivät kyllä paini samassa sarjassa. Eivät edes samoissa kisoissa.Näin juuri, tilanne kuitenkin edelleen
punakone > Sasha
No tuo ei yllätä, mutta yllätyn mikäli SaiPasta siirtyy toiseen liigaseuraan varsinkin kun Helminen siellä jatkaa koutsina.Ilves tiettävästi kysellyt Saipan Ville Petmanin suunnitelmia ensi kaudelle.
Ilves tiettävästi kysellyt Saipan Ville Petmanin suunnitelmia ensi kaudelle.