Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
En tarvitse reppua töihin

1737581580042.png

Millä alalla sä?

Puujalka

Luottopelaaja
Punakone luulee olevansa joku tietäjä mutta mennyt jo aika monta väärin
Mene tsekkaamaan koko punakoneen viestihistoria ja tarkista onko tietoa tullut ennen sopimusten julkaisuja yms.

Ei sitäkään kukaan jaksa, että kun kyseinen käyttäjä mainitaan niin sä olet ensimmäisenä kertomassa punakoneen olevan asioista tietämätön.
Mitä sä itse tiedät? Tuo joskus jotain tietoa jos kehtaat foorumin kenties tunnetuimmalle tietäjälle jatkuvasti piikitellä. Hutejahan tulee väkisinkin joskus, mulla on luotto punakoneeseen, kuten monella muullakin.

Pahoittelut Ot.

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Tillulta on turha odottaa lausuntoa. "Seuraamme loppuun asti markkinoita ja meillä on varaa reagoida, mutta mitään pakkoa meillä ei ole hankkia ketään".

Mitäs nämä hyökkäyksen alisuorittajat.
"Ei meillä ole semmoisia, xx on kamppaillut vammojen kanssa, yy tilanteesta en voi puhua ja zz on ihan tilastoillakin liigan parhaita alivoimapelaajia".

No entä åå.

"Niin kun sanoin emme kommentoi yksittäisten pelaajien terveystilannetta".

Ja kun Tillu saa tämän ulos, niin ää ilmoittaa olevansa halukas tulemaan Ilvekseen niin tulee tiedote , jossa xx,yy tai zz kiittää yhteistyöstä ja Tillu kehuu ää:,n myötä joukkueen olevan valmis loppukauteen.

Luottopelaaja
Mene tsekkaamaan koko punakoneen viestihistoria ja tarkista onko tietoa tullut ennen sopimusten julkaisuja yms.

Ei sitäkään kukaan jaksa, että kun kyseinen käyttäjä mainitaan niin sä olet ensimmäisenä kertomassa punakoneen olevan asioista tietämätön.
Mitä sä itse tiedät? Tuo joskus jotain tietoa jos kehtaat foorumin kenties tunnetuimmalle tietäjälle jatkuvasti piikitellä. Hutejahan tulee väkisinkin joskus, mulla on luotto punakoneeseen, kuten monella muullakin.

Pahoittelut Ot.
Jos voisit vuoden osoittaa koska viimeksi? Pari vuotta taaksepäin selasin taannoin, eikä osunut silmään osumia.

Pendolino

Luottopelaaja
Jos voisit vuoden osoittaa koska viimeksi? Pari vuotta taaksepäin selasin taannoin, eikä osunut silmään osumia.

Tämäpä. Parhaat kaatuu korkealta. Ei taida punakoneen klapit enää käyttöpuuksi kelvata, sen verran kauan on miehen ruho maassa maannut.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Palataan ketjun aiheeseen.

Palautetta kanssakeskustelijoille- ketju on olemassa, jos palautetta haluaa toiselle käyttäjälle antaa.

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa

Pahoittelut Ot.
Älkäähän nyt. Ilves1:n ekat haastot oli tän vuoden parasta antia. Nyt jo vähän kulunut läppä, mutta itse edelleen odotan Ilves1 lakonisia kommentteja.

Punakone on osunut ja vetänyt myös vihkoon, sellasta se elämä on.

En silti usko, että punakone lopettaa tietojen antamisen yhden jäsenen onelinereiden takia joten sen takia ei kantsi Ilves1:tä moittia