Harvahammas
Rivipelaaja
Ei tuu ketääPunakone luulee olevansa joku tietäjä mutta mennyt jo aika monta väärin
Ei tuu ketääPunakone luulee olevansa joku tietäjä mutta mennyt jo aika monta väärin
Sieltä löyty sentteri loppukaudeksi #11
En tarvitse reppua töihinOnko reppu huomiseks jo pakattu?
Pakkomielle sulla on...
Mut nyt niitä huhuja kiitos!!
Mene tsekkaamaan koko punakoneen viestihistoria ja tarkista onko tietoa tullut ennen sopimusten julkaisuja yms.Punakone luulee olevansa joku tietäjä mutta mennyt jo aika monta väärin
Jos voisit vuoden osoittaa koska viimeksi? Pari vuotta taaksepäin selasin taannoin, eikä osunut silmään osumia.Mene tsekkaamaan koko punakoneen viestihistoria ja tarkista onko tietoa tullut ennen sopimusten julkaisuja yms.
Ei sitäkään kukaan jaksa, että kun kyseinen käyttäjä mainitaan niin sä olet ensimmäisenä kertomassa punakoneen olevan asioista tietämätön.
Mitä sä itse tiedät? Tuo joskus jotain tietoa jos kehtaat foorumin kenties tunnetuimmalle tietäjälle jatkuvasti piikitellä. Hutejahan tulee väkisinkin joskus, mulla on luotto punakoneeseen, kuten monella muullakin.
Pahoittelut Ot.
Frimanin muistaakseni tänne lupasi.Jos voisit vuoden osoittaa koska viimeksi? Pari vuotta taaksepäin selasin taannoin, eikä osunut silmään osumia.
Ennen vai jälkeen Iltalehden huhun asiasta?Frimanin muistaakseni tänne lupasi.
Jos voisit vuoden osoittaa koska viimeksi? Pari vuotta taaksepäin selasin taannoin, eikä osunut silmään osumia.
Älkäähän nyt. Ilves1:n ekat haastot oli tän vuoden parasta antia. Nyt jo vähän kulunut läppä, mutta itse edelleen odotan Ilves1 lakonisia kommentteja.Mene tsekkaamaan koko punakoneen viestihistoria ja tarkista onko tietoa tullut ennen sopimusten julkaisuja yms.
Ei sitäkään kukaan jaksa, että kun kyseinen käyttäjä mainitaan niin sä olet ensimmäisenä kertomassa punakoneen olevan asioista tietämätön.
Mitä sä itse tiedät? Tuo joskus jotain tietoa jos kehtaat foorumin kenties tunnetuimmalle tietäjälle jatkuvasti piikitellä. Hutejahan tulee väkisinkin joskus, mulla on luotto punakoneeseen, kuten monella muullakin.
Pahoittelut Ot.