Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

yellowgreen

Luottopelaaja
Huomisen treenien jälkeen voisin uskaltaa laittaa jos ei suoria nimiä niin seura tiiseriä ainakin. En shokeeraannu jos jopa huomenna tulisi uutista, perus sunnuntai, ei edes alkuviikko, tiistain peli sotkee asiaa. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
On kyllä kova treenikausi, kun vedetään vielä klo 21.30 reeniä sunnuntaina...

Ilves97

Luottopelaaja
On kyllä kova treenikausi, kun vedetään vielä klo 21.30 reeniä sunnuntaina...

Juu ei tainnut muutenkaan pojat paljoa reenailla tupla pelien jälkeen.
En mä tän @Eetu Fucking Mäkiniemi n huhun toteutumiselle mitään ihan hirveän isoja prosentteja antaisi. Sen verran on kuitenkin sanottava, että on monesti sanonut saavansa tietoja jostain omilta höntsäjäiltään. Eiköhän ne treenit siis tarkoita näitä. En nyt ihan mahdottomana pitäisi, että jotkut sunnuntaijäät on ilta-aikaan.

yellowgreen

Luottopelaaja
En mä tän @Eetu Fucking Mäkiniemi n huhun toteutumiselle mitään ihan hirveän isoja prosentteja antaisi. Sen verran on kuitenkin sanottava, että on monesti sanonut saavansa tietoja jostain omilta höntsäjäiltään. Eiköhän ne treenit siis tarkoita näitä. En nyt ihan mahdottomana pitäisi, että jotkut sunnuntaijäät on ilta-aikaan.
Onhan siellä näköjään joo kasilta Ilveksen ja Tapparan valmentajien jäät Hakamettässä ja Sentterissä Isojen Poikien Kiekkokoulu, mutta kun EFM on ollut tätä ketjua selailemassa, niin vähän piti tökkiä. :D

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.

Itse en usko ainakaan mitään merkittäviä siirtoja tulevan kiitos tämän sarjajärjestelmän ja varmaan kaikilla joukkueilla vielä hakusessa vahvistuksia.

Torski

Tähtipelaaja
Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.

Itse en usko ainakaan mitään merkittäviä siirtoja tulevan kiitos tämän sarjajärjestelmän ja varmaan kaikilla joukkueilla vielä hakusessa vahvistuksia.
Viime kaudella oli näin, en ainakaan ole nähnyt mitään että tuota olisi jatkettu tälle kaudelle. Siis tuota sisäistä siirtorajaa.

Boleslavin Tillu

Vakiokokoonpanossa

Eikös tällä kaudella ole Lügan sisäisetkin normaalisti taas viimeistään 15.2.

Tuo erillinen Lügan sisäinen siirtoraja koski vain viime kautta eikä tietääkseni tälle kaudelle ole erikseen tiedotettu vastaavaa tsydeemiä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Onko tänäkin vuonna tuo sisäisten siirtojen ikkuna eri kuin muiden? Eikö tänä vuonna ollut sama päivämäärä kaikille siirroille?
EDIT: Olin hidas.

Luottopelaaja

Eikös tuo siirtoraja kuopattu jo, kun karsinnat tuli ajamaan tyhjennysmyyntien estämistä? Nyt mennään vain yhdellä, tai näin muistelen.
Jaa täällä oli pataljoonan verran hereillä samalla asialla.

Meklari

Luottopelaaja
Nikun hankinta viime kauden siirtorajalla oli ainakin itselleni sellainen osoitus uudesta Ilveksestä, että ollaan valmiita satsaamaan isosti mestaruuden eteen. Aiemmin vain ihmeteltiin vieressä muiden tankkausta ja vedettiin riskittömästi.

Muutenkin on parin viime kauden nähty hienoja pellliikkeitä, jos joukkueen vahvistaminen on niitä vaatinut kuten Jurmon vaihto Rautaseen niin, että Ilves kuitenkin piti vielä NHL-siirtokorvaukset.

En pitäisi siten ihmeenä, vaikka Tillu vetäisi jonkun kanin hatusta.
Tuo Nikun hankinta nyt oli kerta tuhannesta ja sillä ei ollut edes mitään tekemistä siirtorajan kanssa. Harvoin tähtipelaaja riitautuu joukkueen kanssa ja lähtee ovet paukkuen. Toki Tillulta nopea reagointi ja huutokilpailun voitto, pisteet siltä vaikka juuri tämän roolin pelaajalle ei kovin iso tarve ollut, ei ainakaan mennyt muualle. Samoin tuo Venäjän sodan syttyminen ja siihen vielä lisäksi Khl pelaajien maksimimäärät per joukkue mitä kautta Haapala pullahti meille oli melkoinen munkki.

Muutenhan nämä siirtorajan hankinnat ollut lähinnä täytemiehiä. Ei kannata ihan liikoja odotella nytkään.