Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Janko

Luottopelaaja
Todenäköisemmin se Tracey olisi tänne (tai muualle tullut) kuin Jukureihin, jos olisi nähty käyttöä
Vähän on ylimielistä ajattelua, mutta sehän meiltä Ilveksen kannattajilta luonnistuu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Yhtä kaikki se mitä tuossa hain takaa on se, ettei tämä nyt ole vain niin että Ilves päättää mitä ottaa ja jättää muut sitten muille.

Oli lompakoiden paksuudet mitä tahansa.

Eihän Klingbergkään jutellut kuin Ilveksen kanssa.
Ja muuten jutteli. Ei pitkään, mutta jutteli. Ilveksessä painoi myös sellaiset jutut, mitä en kyllä huviksenikaan keksi miten voisi painaa Traceylle Jukureissa :D

Mutta mä poistun tästä keskustelusta kyllä nyt. Tää sun ja Jankon kaa asioiden jankkaaminen vie aivan täysin järjen.

Janko

Luottopelaaja
Jos sinne on otettu Klingberg, Svejkovsky ja O'Leary ja sä itket jonku Miro Karjalaisen perään edelleen, niin meillä ei oo kyllä minkäänlaista keskusteluyhteyttä, kun eletään aivan eri todellisuuksissa.
Sanooko Jere Karjalainen mitään?

Jatka toki tuota tietäjälarppiasi, ihan viihdyttävää seurattavaa. Ja Tillulle pusuja.

yellowgreen

Luottopelaaja
Sanooko Jere Karjalainen mitään?

Jatka toki tuota tietäjälarppiasi, ihan viihdyttävää seurattavaa. Ja Tillulle pusuja.
No eipä tullu ees mieleen Jere, kun sä sitä Miroa tänne niin kovaa halusit.
En mä kyllä Tillua ala pussailemaan, mieluummin melkein sitäkin kun sun juttuja kuuntelen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ja muuten jutteli. Ei pitkään, mutta jutteli. Ilveksessä painoi myös sellaiset jutut, mitä en kyllä huviksenikaan keksi miten voisi painaa Traceylle Jukureissa :D

Mutta mä poistun tästä keskustelusta kyllä nyt. Tää sun ja Jankon kaa asioiden jankkaaminen vie aivan täysin järjen.
Turha myös verrata noita kahta pelaajaa kun ovat uransa suhteen täysin eri tilanteessa. Isoa roolia kaipaa Tracey, ehkä sitä oli lupailtu Mikkelissä.

Eikä sillä ole väliä, edelleen se koko tämä ”vänkäämisen” pointti oli se, että yhtälöissä ja markkinoilla on muitakin kun Ilves. Jos joku ei tänne tule, ei syynä ole vain se, että Ilves ei halunnut

Janko

Luottopelaaja
Ihan realismia. Konkurssin partaalla oleva heittopussi vai joku 15 muusta liigaseurasta. Kannattaa joskus kokeilla sitä ajattelua.
Realismia kyllä jos ajattelee sen rahan olevan kaikki kaikessa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Turha myös verrata noita kahta pelaajaa kun ovat uransa suhteen täysin eri tilanteessa. Isoa roolia kaipaa Tracey, ehkä sitä oli lupailtu Mikkelissä.

Eikä sillä ole väliä, edelleen se koko tämä ”vänkäämisen” pointti oli se, että yhtälöissä ja markkinoilla on muitakin kun Ilves. Jos joku ei tänne tule, ei syynä ole vain se, että Ilves ei halunnut
Mutta tässä tapauksessa on. Ei ollut kiinnostusta.
Ja siitä lähdin alunperin kommentomaan. Käy kysyy vaikka Tillulta ite tänään, tuollahan se pyörii Nokia Areenalla.
Nyt mä lähden oikeasti tekemään ihan muita juttuja, joten turha jatkaa siteeraamista tässä asiassa.

Janko

Luottopelaaja
Kukaan ei ole väittänyt, että raha on ainoa ratkaiseva asia. Torgerssonit tai edes Tracey tuskin ensimmäisenä haluavat Ilveksen 4. ketjuun.
Meillä riittää kyllä tilaa kolmoseenkin kunhan pelaa tarpeeksi hyvin.

Toutain

Luottopelaaja
Tai sitten Jukureissa tehdään aktiivista pelaajascouttausta, tarjottiin isompaa roolia tai muita edullisempia sopimusehtoja. Ei se nyt jumalauta ole niin että jos Jukurit hommaa pelaajan niin se olisi automaattisesti ollut myös Ilveksen saatavilla. Ihme puhetta taas.

Itse uskon että Tillu ei ollut minkäänlaisessa yhteydessä Traceyhyn tai hänen agenttiinsa.

Mä oon tyytyväinen meidän pelaajascouttaukseen. Meillä pelaa laidalla Svejkovsky, Jukureissa laidalla Tracey, joka ei ainakaan tähän mennessä ole esittänyt yhtään mitään. Joo, olisihan se voinut esittää Ilveksessä jotain, mutta se info mikä meillä nyt on pelaajasta on Jukureista, kaikki muu on sitten arvailua.

En lähde julistamaan, että Tracey pelaisi meillä, jos näin olisi haluttu, mutta siihen suuntaan voisin kyllä arvailla. En tosin tiedä, mitä merkitystä asialla on, kun Traceyta ei tarvitse kaivata lainkaan ja sen sijaan meille kesken kauden tulleet hankinnat ovat olleet jäätävän kovia.

Miksi tästä edes puhutaan? Joku tähän mennessä Liigassa epäonnistunut tusinaukko, joka jäi pyörimään puheisiin vain siksi, että joku keksi päästään, että tämä on meille tulossa?

Janko

Luottopelaaja
Miksi tästä edes puhutaan? Joku tähän mennessä Liigassa epäonnistunut tusinaukko, joka jäi pyörimään puheisiin vain siksi, että joku keksi päästään, että tämä on meille tulossa?
Ei kyse ollut siitä olisiko Tracey pitänyt hommata tänne keinolla millä hyvänsä vaan siitä että olisiko hän (ja moni muu) ollut saatavilla mikäli Ilves olisi halunnut.

Itse en ole ollenkaan tyytyväinen pelaajascouttaukseen kun meillä on edelleen melkonen määrä vapaamatkustajia rosterissa.

Ilves-silloin-tällöin

Vakiokokoonpanossa
Tai sitten Jukureissa tehdään aktiivista pelaajascouttausta, tarjottiin isompaa roolia tai muita edullisempia sopimusehtoja. Ei se nyt jumalauta ole niin että jos Jukurit hommaa pelaajan niin se olisi automaattisesti ollut myös Ilveksen saatavilla. Ihme puhetta taas.

Itse uskon että Tillu ei ollut minkäänlaisessa yhteydessä Traceyhyn tai hänen agenttiinsa.
Itse uskon että jos meidän tillu olis ollut samaan aikaan jukurien tillun kanssa asialla kyselemässä niin sata kertaa sadasta tracey olis valinnut Ilveksen koska täällä nyt kaikki on vaan vitusti paremmin. Olosuhteet ja joukkue millä taistella mestaruudesta.. Kyllä 99.5% pelaajista haluaa sellaiseen joukkueeseen ennemmin kuin putoamisvaaran alla operoivaan joukkueeseen..

Toutain

Luottopelaaja
Itse en ole ollenkaan tyytyväinen pelaajascouttaukseen kun meillä on edelleen melkonen määrä vapaamatkustajia rosterissa.
Mun mielestäni sun standardeistasi näissä jutuissa puuttuu realismi täysin. Ne näyttäytyvät täysin yhdeltä kantilta katsoen muodostettuina arvioina. Totuus joukkueen kasaamisen onnistumisesta löytyy mielestäni jostain sieltä pahimpien positiivareiden ja sun ja muutaman muun näkemysten väliltä, mutta lähempää positiivareita kuin teitä :)

Janko

Luottopelaaja
Mun mielestäni sun standardeistasi näissä jutuissa puuttuu realismi täysin. Ne näyttäytyvät täysin yhdeltä kantilta katsoen muodostettuina arvioina. Totuus joukkueen kasaamisen onnistumisesta löytyy mielestäni jostain sieltä pahimpien positiivareiden ja sun ja muutaman muun näkemysten väliltä, mutta lähempää positiivareita kuin teitä :)
Jos se on realismin puutetta että on sitä mieltä että KönösVäiskiBauskiKappe nelikon tilalle olisi pitänyt löytää edes yksi mitat täyttävä laitahyökkääjä niin olkoon sitten niin. Mitat täyttävä ei tässä tapauksessa edes tarvitse olla mikään "Klingberg" tai "Svejkovsky" luokan haku kun miettii että kenen tilalle hän mahdollisesti tulisi.