Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

yellowgreen

Luottopelaaja
No rauhotu nyt hyvä mies :D
Mä oon kuule ihan rauhallinen. Ja mulla on myös käytöstapoja. Ei ollu eka kerta ja en todellakaan pidä siitä, että joku alkaa vääristelemään toisen sanomisia, jotta ne jää sitten foorumitotuudeksi. Kun sitten korjaan sun sanomiset ennen sitä, niin mun pitäis rauhoittua.

Joka asiassa jankkaamisesta päätellen sulle voisi tehdä hyvää, että joku sanoisi ton rauhottumisen suhteen sinne päin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mä oon kuule ihan rauhallinen. Ja mulla on myös käytöstapoja. Ei ollu eka kerta ja en todellakaan pidä siitä, että joku alkaa vääristelemään toisen sanomisia, jotta ne jää sitten foorumitotuudeksi. Kun sitten korjaan sun sanomiset ennen sitä, niin mun pitäis rauhoittua.

Joka asiassa jankkaamisesta päätellen sulle voisi tehdä hyvää, että joku sanoisi ton rauhottumisen suhteen sinne päin.
Vitsihuumori on vaikea laji.

Sielä muuten on Pelsulla kauppa auki, kirstusta kolikot pöytään.

Ilves fan

Luottopelaaja
Najmanistahan näki kahden vaihdon jälkeen suunnilleen, että busti kyseessä. Aikaa varmasti oli, mutta kukapa näitä murehtii keskustorilla toukokuussa.
Anteeksi että tartun sun kommenttiin kun samanlaisia on monta mutta pakko sanoa ei nähnyt.
Lukekaa vaikka miehen omaa ketjua niin Chl peleissä ihmiset tykkäsi kovasti ja ehdittiin tekemään jo haastatteluja Suomi-Najman-Lööke ketjun kemiasta ja sanotaan että ensimmäiset 10-13 liigapeliä on toi ketju vielä suht pirteä

Miika Lundin

Luottopelaaja
Miten niin näki? Mm. @ipa1970 huuteli onnistuneeksi hankinnaksi.
Älyllistä epärehellisyyttä on väittää, että yhden tai edes kymmenenkään pelin jälkeen voi nuoresta, muualta ekaa kertaa ulkomaille lähteneestä kaverista, tehdä lopullisen OIKEAN tuomion tasosta ellei nyt ole aivan sukka jo lähtökohtaisesti tasoltaan. Sukkia ei ole aikoihin jouduttu hankkimaan ja Dominokin on nyt ihan eri mies kun alkutalvesta.

Ja, mitä case Najmaniin tulee niin oksettavaa tuubaa vaan jatkuvasti jankutetaan ja jankutetaan, kun kaveri painii selkeästi sellaisten asioiden kanssa, että kiekko on yks kärpäsenpaska mittatikussa. Hävettää.

Soho

Tähtipelaaja
Älyllistä epärehellisyyttä on väittää, että yhden tai edes kymmenenkään pelin jälkeen voi nuoresta, muualta ekaa kertaa ulkomaille lähteneestä kaverista, tehdä lopullisen OIKEAN tuomion tasosta ellei nyt ole aivan sukka jo lähtökohtaisesti tasoltaan. Sukkia ei ole aikoihin jouduttu hankkimaan ja Dominokin on nyt ihan eri mies kun alkutalvesta.

Ja, mitä case Najmaniin tulee niin oksettavaa tuubaa vaan jatkuvasti jankutetaan ja jankutetaan, kun kaveri painii selkeästi sellaisten asioiden kanssa, että kiekko on yks kärpäsenpaska mittatikussa. Hävettää.
Hemmetin hyvin sanottu. Jotenkin todella oksettavaa, että täällä parit nimimerkit nostattaa omaa agendaansa tällaisten keissien kautta.

Asylum

Luottopelaaja
Kuitenkin Najmanin p/o on Liigassa 0.42. Se on ihan hyvin kaverilta, joka "ei pärjää" Liigassa. Samalla taulukolla Liigassa on aika paljon pelaajia, jotka eivät täällä pärjää. Löytyy meinaan aika paljon pelaajia, joiden p/o on alle tuon. Olkoot sitten mitä kakkossyöttöjä vaan, mutta moni ei saa edes niitä.

E: Ja ei kyllä jaksa taas Najman-höpinöitä aloittaa. Pettymys oli kaikille osapuolille oli sitten syy mikä hyvänsä.

ipa1970

Luottopelaaja

Reenipeleissä näytti hyvältä.
Jokainen näki miten fyysisesti oli väärässä sarjassa.
Jokainen voi tarkistella kuinka aikaisessa vaiheessa tuo huomattiin palstalla laajasti minä mukaan lukien.

Najmanin tilanne on ikävä vaikka mitään ei tästä tiedetäkään, ja toivotaan kaikkea parasta hänelle.
Ei kuitenkaan poista pelillistä tosiasiaa ettei täyttänyt oikeastaan missään kohtaa kakkossenan ruutua.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Hemmetin hyvin sanottu. Jotenkin todella oksettavaa, että täällä parit nimimerkit nostattaa omaa agendaansa tällaisten keissien kautta.
En tiedä viittaatko minuun, mutta oma edellinen Najman -aiheinen viesti näyttäisi olevan marraskuun lopulta.
Sama juttu ku Pavlatin kanssa, eiks je <3
Jos katsoi aina ensimmäistä laukausta pidemmälle/peli, olihan otteet aika-ajoin hyvinkin lupaavia. Kiva juttu, että lähti niin hienosti kun lähtikin. En itse ainakaan stressannut.
Anteeksi että tartun sun kommenttiin kun samanlaisia on monta mutta pakko sanoa ei nähnyt.
Lukekaa vaikka miehen omaa ketjua niin Chl peleissä ihmiset tykkäsi kovasti ja ehdittiin tekemään jo haastatteluja Suomi-Najman-Lööke ketjun kemiasta ja sanotaan että ensimmäiset 10-13 liigapeliä on toi ketju vielä suht pirteä
Tottakai tartut, jos koet aiheelliseksi :) Olihan tuossa kärjistystä, mutta en hlökohtaisesti seuraa CHL/harkkoja, joten niistä olen tietämätön.

Mutta joo tottakai omakin intressi lopulta on, että nuorella pelaajalla on kaikki hyvin tai kääntyy parhaiten päin.

LuikuriTattinen

Luottopelaaja

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Olisiko ajateltu niin että sarjakärjen rosteria ei hämmennetä. Siellä parjatut kaverit iskivät eilen ja yksi kova hyökkäykseen vielä toipumassa.
Josko luotetaan näihin ja korkeintaan kiinnitetään joku leveyshankinta.

Asylum

Luottopelaaja
Olisiko ajateltu niin että sarjakärjen rosteria ei hämmennetä. Siellä parjatut kaverit iskivät eilen ja yksi kova hyökkäykseen vielä toipumassa.
Josko luotetaan näihin ja korkeintaan kiinnitetään joku leveyshankinta.

Kerrankin olisi paikka panostaa, kun muut isot yskivät. Ja Svejkovskya ei näy eikä kuulu. Mutta Timo on tyytyväinen, se on pääasia.

Puolivälieristä ulos, kun taustalta ei tulekaan kuin pelkkä märkä pieru ykköskakkosvitjojen pimentyessä.