Mä oon kuule ihan rauhallinen. Ja mulla on myös käytöstapoja. Ei ollu eka kerta ja en todellakaan pidä siitä, että joku alkaa vääristelemään toisen sanomisia, jotta ne jää sitten foorumitotuudeksi. Kun sitten korjaan sun sanomiset ennen sitä, niin mun pitäis rauhoittua.No rauhotu nyt hyvä mies![]()
Vitsihuumori on vaikea laji.Mä oon kuule ihan rauhallinen. Ja mulla on myös käytöstapoja. Ei ollu eka kerta ja en todellakaan pidä siitä, että joku alkaa vääristelemään toisen sanomisia, jotta ne jää sitten foorumitotuudeksi. Kun sitten korjaan sun sanomiset ennen sitä, niin mun pitäis rauhoittua.
Joka asiassa jankkaamisesta päätellen sulle voisi tehdä hyvää, että joku sanoisi ton rauhottumisen suhteen sinne päin.
Ei muuten Tillu varmaan tullu ajatelleeks asiaa, mutta onneks kerroit sen nyt, niin ehtii vieläVitsihuumori on vaikea laji.
Sielä muuten on Pelsulla kauppa auki, kirstusta kolikot pöytään.
Katotaan ne puolivälierät ensin..Najmanistahan näki kahden vaihdon jälkeen suunnilleen, että busti kyseessä. Aikaa varmasti oli, mutta kukapa näitä murehtii keskustorilla toukokuussa.
Anteeksi että tartun sun kommenttiin kun samanlaisia on monta mutta pakko sanoa ei nähnyt.Najmanistahan näki kahden vaihdon jälkeen suunnilleen, että busti kyseessä. Aikaa varmasti oli, mutta kukapa näitä murehtii keskustorilla toukokuussa.
Miten niin näki? Mm. @ipa1970 huuteli onnistuneeksi hankinnaksi.Najmanistahan näki kahden vaihdon jälkeen suunnilleen, että busti kyseessä. Aikaa varmasti oli, mutta kukapa näitä murehtii keskustorilla toukokuussa.
Älyllistä epärehellisyyttä on väittää, että yhden tai edes kymmenenkään pelin jälkeen voi nuoresta, muualta ekaa kertaa ulkomaille lähteneestä kaverista, tehdä lopullisen OIKEAN tuomion tasosta ellei nyt ole aivan sukka jo lähtökohtaisesti tasoltaan. Sukkia ei ole aikoihin jouduttu hankkimaan ja Dominokin on nyt ihan eri mies kun alkutalvesta.Miten niin näki? Mm. @ipa1970 huuteli onnistuneeksi hankinnaksi.
Hemmetin hyvin sanottu. Jotenkin todella oksettavaa, että täällä parit nimimerkit nostattaa omaa agendaansa tällaisten keissien kautta.Älyllistä epärehellisyyttä on väittää, että yhden tai edes kymmenenkään pelin jälkeen voi nuoresta, muualta ekaa kertaa ulkomaille lähteneestä kaverista, tehdä lopullisen OIKEAN tuomion tasosta ellei nyt ole aivan sukka jo lähtökohtaisesti tasoltaan. Sukkia ei ole aikoihin jouduttu hankkimaan ja Dominokin on nyt ihan eri mies kun alkutalvesta.
Ja, mitä case Najmaniin tulee niin oksettavaa tuubaa vaan jatkuvasti jankutetaan ja jankutetaan, kun kaveri painii selkeästi sellaisten asioiden kanssa, että kiekko on yks kärpäsenpaska mittatikussa. Hävettää.
Sama juttu ku Pavlatin kanssa, eiks je <3Najmanistahan näki kahden vaihdon jälkeen suunnilleen, että busti kyseessä. Aikaa varmasti oli, mutta kukapa näitä murehtii keskustorilla toukokuussa.
Reenipeleissä näytti hyvältä.Älyllistä epärehellisyyttä on väittää, että yhden tai edes kymmenenkään pelin jälkeen voi nuoresta, muualta ekaa kertaa ulkomaille lähteneestä kaverista, tehdä lopullisen OIKEAN tuomion tasosta ellei nyt ole aivan sukka jo lähtökohtaisesti tasoltaan. Sukkia ei ole aikoihin jouduttu hankkimaan ja Dominokin on nyt ihan eri mies kun alkutalvesta.
Ja, mitä case Najmaniin tulee niin oksettavaa tuubaa vaan jatkuvasti jankutetaan ja jankutetaan, kun kaveri painii selkeästi sellaisten asioiden kanssa, että kiekko on yks kärpäsenpaska mittatikussa. Hävettää.
En tiedä viittaatko minuun, mutta oma edellinen Najman -aiheinen viesti näyttäisi olevan marraskuun lopulta.Hemmetin hyvin sanottu. Jotenkin todella oksettavaa, että täällä parit nimimerkit nostattaa omaa agendaansa tällaisten keissien kautta.
Jos katsoi aina ensimmäistä laukausta pidemmälle/peli, olihan otteet aika-ajoin hyvinkin lupaavia. Kiva juttu, että lähti niin hienosti kun lähtikin. En itse ainakaan stressannut.Sama juttu ku Pavlatin kanssa, eiks je <3
Tottakai tartut, jos koet aiheelliseksiAnteeksi että tartun sun kommenttiin kun samanlaisia on monta mutta pakko sanoa ei nähnyt.
Lukekaa vaikka miehen omaa ketjua niin Chl peleissä ihmiset tykkäsi kovasti ja ehdittiin tekemään jo haastatteluja Suomi-Najman-Lööke ketjun kemiasta ja sanotaan että ensimmäiset 10-13 liigapeliä on toi ketju vielä suht pirteä
Koskahan IPA julkaisee.
Joka vuosi on tainnut jotain tapahtua.
Olisiko ajateltu niin että sarjakärjen rosteria ei hämmennetä. Siellä parjatut kaverit iskivät eilen ja yksi kova hyökkäykseen vielä toipumassa.
Josko luotetaan näihin ja korkeintaan kiinnitetään joku leveyshankinta.