Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Juu mutta aika jännästi oli muotoiltu ja hieman kyseenalainen viesti. Vailla lähdettä.

Mä en ota mitään kantaa siihen, pitääkö tieto paikkansa, koska en itse (ainakaan vielä) mitään Suomen tilanteesta tiedä, ja on selvää, että vääriäkin tietoja näissä aina liikkuu, mutta puutuin vain tuohon, että olisi trolli, eli että kirjoittelisi höpöjuttuja piruttaan. Siihen en usko tässä tapauksessa hyvästä syystä.

Ja mitä alkuperäisen viestin muotoiluun tulee, niin siitä selvästi oli vain jäänyt yksi ei-sana välistä.

John What The Fuck

Luottopelaaja
Joo tuli selväks, mutta mä vaan epäilin kun kaikenlaisia täällä liikkuu ja tuollainen viesti epäilytti. Mutta varmaan epätarkkoja tietoja Supin kunnosta suuntaan tai toiseen.

Toivottavasti selvitään mahdollisimman vähällä. Ja pahoittelut trolliksi haukkumisesta.

kodytek#88

Rivipelaaja
Ja edeleen en halua että näin olisi, ja en todellakaan halua piruja maalailla seiniĺle. Aina ihmetellään kun ilves ei julkase loukkeja ja niiden pituutta. Niin ajattelin tällä kertaa kertoa, mitä kuulin läheltä. RAKASTAN ILVESTÄ ja en halua jauhaa paskaa, toivpn todella että Éemeli ois vaikka heti seiraavas pelis

Toutain

Luottopelaaja
Ja olen ihan samaa mieltä kuin @yellowgreen, että ainakaan näillä pohjilla ei vielä kenenkään kannata lopullisia johtopäätöksiä Suomen tilanteesta vetää. Eiköhän tästä vielä lisätietoja saada, vaikkei Ilves tiedotakaan.

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Huhun laittanut liikkeelle ilman mitään lähdettä yksi kirjoittaja, jonka tiedoista ei kyllä ole kellään mitään tietoa. Török-huhukin on vielä hyvin kiikun kaakun, kun häntä huhuttu ihan muuhun liigaan Elitessä asti.
Tälle huhulle komppaajana Viiri 5 vuoteen eli lähes yhtä kova seppä kuin muurari. Ja toinen komppaaja ei ole kyllä mitään tähän mennessä tarjonnut viesteissään, joka viestisi siitä, että tietäisi mistään mitään.

Jos Eemelillä sivusidevamma olisi, pidettäisiin se vielä hyvinkin visusti joukkueenjohdon, Eemelin ja lääkärin välisenä asiana. Niitäkin on niin monen tasoista, että ei voi tietää onko poissa kaks viikkoa vai kaks kuukautta. Jos mitään mahdollisuutta olisi vielä pelata tällä kaudella, niin asia pidettäisiin erittäin pienessä piirissä.

Ja ei ole mitään tietoa mistään, mutta paniikkinappulaa en vetäisi pohjaan, ellei tänne @Suikula tai @Beni tuu kertoo jotain.

Kyllä täällä yksi tietäjä kertoi Gazdankin eturistisiteestä, kun oli puujalka ja kaks peliä sivussa. Panikoidaan jos sieltä tulee varmempaa tietoa.

No sitäpä juuri meinasin, kuka vain kirjoittaa omat tai kaverin veikkaukset tänne huhuina, niin tokihan sen foorumi ostaa, jos joku komppaa kuulleensa saman. Silloinhan "huhu on jo monesta lähteestä kuulunut".

kodytek#88

Rivipelaaja
Heitetään vielä hieman vettä kiukaalle niin vitun hienoon fani yhteisöön, jotka kehuvat olevan suomen ykkösiä... näin olen ajatellut AINA! Mutta on pettymys miten haukutaan yksilöitä, varsinkin maalivahteja.
Tässä meikun lineup pleijjareihin, ja joku vetää tästäkin herneen nenään... mutta näytetään nyt keväällä että OLLAAN ILVES YHTEISÖ JA SE YKKÖNEN JA OLLAAN SE KUUDES KENTTÄPELAAJA, PERKELE!
1.LÖÖKE-MÄNTY-SUOMI
2.KALLE-BORG-MESKA
3.KOS-NAJMAN?(RATI)-SVEJKOSKY
4.KÖNTSÄ-NÄTTINEN-VÄISKI
PARIKKA-GAZDAQ
FRIMAN-JOHANSSON
LATVALA-PELLI
NYBERG
PAVE/MALLU

1YV
KALLE,MÄNTY,LÖÖKE,SUOMI,GAZDA
2YV
MESKA,BORG,SVEJKOSKY,PELLI,JOHANSSON

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Heitetään vielä hieman vettä kiukaalle niin vitun hienoon fani yhteisöön, jotka kehuvat olevan suomen ykkösiä... näin olen ajatellut AINA! Mutta on pettymys miten haukutaan yksilöitä, varsinkin maalivahteja.
Tässä meikun lineup pleijjareihin, ja joku vetää tästäkin herneen nenään... mutta näytetään nyt keväällä että OLLAAN ILVES YHTEISÖ JA SE YKKÖNEN JA OLLAAN SE KUUDES KENTTÄPELAAJA, PERKELE!
1.LÖÖKE-MÄNTY-SUOMI
2.KALLE-BORG-MESKA
4.KÖNTSÄ-NÄTTINEN-VÄISKI
PARIKKA-GAZDAQ
FRIMAN-JOHANSSON
LATVALA-PELLI
NYBERG
PAVE/MALLU

1YV
2YV
Samoja mulle ny!

Edmund Kemper

Vakiokokoonpanossa
1.LÖÖKE-MÄNTY-SUOMI
2.KALLE-BORG-MESKA
4.KÖNTSÄ-NÄTTINEN-VÄISKI
PARIKKA-GAZDAQ
FRIMAN-JOHANSSON
LATVALA-PELLI
NYBERG
PAVE/MALLU

1YV
2YV
Keväälle? justhan sanoit 1,5kk-3kk Eemeli sivussa :D

kodytek#88

Rivipelaaja
Nyt se meni ihan sekasin
Hieman pistää vituttaan kun ollaan niin ilveksiä mutta haukutaan ja epäillään kaikkia jos hävitään peli tai koittaa olla positivineen / ystävällinen. Mut löytää kyllä huomenna tai lauantaina areenalta jos haluaa tulla keskusteleen asioista joilla on jotain purnattavaa?

OTP

Luottopelaaja
Hieman pistää vituttaan kun ollaan niin ilveksiä mutta haukutaan ja epäillään kaikkia jos hävitään peli tai koittaa olla positivineen / ystävällinen. Mut löytää kyllä huomenna tai lauantaina areenalta jos haluaa tulla keskusteleen asioista joilla on jotain purnattavaa?

Mitä mies lässyttää?

Ei tää mikään uskonto tai tappelun aihe oo.

kodytek#88

Rivipelaaja
No nyt ei kuulu mitää... kausaripaikka on B2
Mitä mies lässyttää?

Ei tää mikään uskonto tai tappelun aihe oo.
En lässytä enkä halua tapeĺla, vaan päinvastoin... kun tää on niin negatiivistä ja haukutaan kaikkia niin koitan kerrankin sanoa että ollaan yhteisö ja ei haukuta ketään vaan pidetään yhtä, OLLAAN ILVES YHTEISÖ!