Luikaus
Luottopelaaja
Vitun Tillu.Kaikki käsittänyt ihan väärin.
Oikeasti sieltä julkaistaan Calle ja se kaikkein jännittävin: Timo itse
Vitun Tillu.Kaikki käsittänyt ihan väärin.
En minäkään, mutta siihen olisin jos tollaset tiiserit ja sit se olis Tillu
Sen voi julkaista sit jotenkin muutoin.
Niin ja siis T-kirjaintahan ei ole pelattu tuossa Jatkaa- sanassa. Hyvin voisi ollaRisto Jalo ja oman pelinumeron jäädytys "ensi töikseen" toimarina.
Eli kyllähän se olisi hyvä nyökkäys historialle, että illan main eventtinä Tillu paistattelisi omaa jatkosopimustaan esittelemässä![]()
Toi olisi kyllä Ilvekseltä mauttomuuden huipentumaKaikki käsittänyt ihan väärin.
Titun villu.Vitun Tillu.
Veikkaan 2Vieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Toivon kaikkia, uskon 1, mutta toivon ihan helvetisti 3Vieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Timo+Näpy olis pelkkää seksiäVieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Sopimus tsekkeihin.Jos toinen onkin gazda.
Tuskinpa. Kommentoi itsekin uutiseen missä häntä vietiin tsekkeihinJos toinen onkin gazda.
Onhan sekin pelkkä huhu sinänsä. Ei varma mutta hyvin luotettavaSopimus tsekkeihin.
Mutta jos Tillu on laulanut Tshekin tillulle Hands upia ja sanonut "tämä on ryöstö"?Sopimus tsekkeihin.
Juu, mutta on päätynyt EPn huhuihin. Niiden osuma% taitaa olla aikas korkeaOnhan sekin pelkkä huhu sinänsä. Ei varma mutta hyvin luotettava
Joo tiiän mutta sanoinkin että pieni pieni mahdollisuus, mutta tuskinpa.Juu, mutta on päätynyt EPn huhuihin. Niiden osuma% taitaa olla aikas korkea
Juur meinasin kirjoitella, että Callelle on todennäköisesti sorvattu pidempi jatko. Jos ei, niin hieman ylimitoitettu hypetys.Jotenkin ihmetyttää optioiden lunastuksesta tällainen hehkutus…