Miika Lundin
Luottopelaaja
Laitetaan nyt tännekin ketjuun, että kyllä mä yhren 19v Hynnisen kelpuuttaisin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tulossa. Mutta naurattaa kyllä ns. helvetisti hekumointi tuon pelin takia tekstitvltä.Laitetaan nyt tännekin ketjuun, että kyllä mä yhren 19v Hynnisen kelpuuttaisin..
katso liitettä 13360
Meinaat, että junnun olis pitäny painaa tuplat? Piricans on kuitenkin vielä tovin ihan liigajengi.Toivottavasti tulossa. Mutta naurattaa kyllä ns. helvetisti hekumointi tuon pelin takia tekstitvltä.
Toki aika kaukana ollaan.Meinaat, että junnun olis pitäny painaa tuplat? Piricans on kuitenkin vielä tovin ihan liigajengi.
Kyllä mulle käy helvetin hyvin, että tällaisia kotimaisia änäriprospekteja edes huhuillaan Ipaan...
Ei ainakaan mitään helvetin Jasekkia. Oli taas tuossakin vikassa matsissa niin löysä paska ettei mitään järkeä.MoDo tippui joten mm. Lukas Jasekilla ei ole sopimusta mihinkään ensi kaudesta.
Jos jotain puutteita on vielä ensi kauden kokoonpanossa, niin luulisi Tillun olevan apajilla. Sillä tavallahan Friman ja Palvekin naarattiin Ilvekseen, eli SHL:n putoajajoukkueesta ja voimassa olevat sopimukset raukesivat vasta putoamishetkellä.
Jos Friman suunnittelee vielä ulkomaanreissua, niin jo monta kertaa EHT:llä Suomea edustanut Tobias Winberg voisi MoDosta olla hyvä pala Ilves-pakistoon ja miksei myös paljon EHT:ta tahkonnut Sampo Ranta voisi täydentää laitahyökkääjistöäkin. Mielestäni hyvinkin potentiaalia TOP20-sijoille Liigan pistepörssissä.
Juuri Urheilucastissa oli tuosta että Vatanen ei palaakaan JYPiin vaikka jutun piti olla jo done deal. Noh, tämäkin asia nähdään parin kuukauden sisään.katso liitettä 13372
Tämmönen naapurin palstalla.
Ennemmin saisin kiusanteko fiiliksen siitä, että täältä huhuttais jotain lähteväksi Tapparaan.Kyllähä Vatanen kelpais, mutta mahtaakohan olla vaan paikallispelisarjan alkuun mouhojen kiusaa?![]()
Kyllähä Vatanen kelpais, mutta mahtaakohan olla vaan paikallispelisarjan alkuun mouhojen kiusaa?![]()
Ehkä Vatanenkin on h*oraKovasti, kun täällä huudellaan aina niiden kuuluisien järkiperusteiden perään...niin rehellisesti sanoen en kyllä löydä mitään järkiperusteita Vatasen siirrolle Jyväskylään. Että siinä suhteessa pieni luotto (jopa orastava toivo, koska kyllähän aina yksi Vatanen mahtuu jengiin) on huhuun...
Jos siirtyisi vaikka KalPaan, niin olisi verrattavissa edes vähän alusta case Mattilaan.Ehkä Vatanenkin on h*ora
Kasvattienhan piti aina palata kotiin pro bono?
Niinhän minä kirjoitin jo jokin aika sitten.. että mitäs jos Vatanen onkin meidän miehiä.. mahtuisiko pelaamaan...katso liitettä 13372
Tämmönen naapurin palstalla.
Ehkä Vatanenkin on h*ora
Kasvattienhan piti aina palata kotiin pro bono?