• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Jonsku99069

Rivipelaaja
Miksiköhän tarvitsisi Schnarrin lennellä henk.koht. ympäriinsä esittelemässä itseään samantien nykyisen kauden päättymisen jälkeen? Kuulostaa kyllä ihan "trust me bro"-tason jutuilta.
Ei kyseessä mitään itsensä esittelyä ole. vaan toisin päin seura esittelee itse omia tiluksiaan sun muuta yrittää houkutella pelaajaa kyllä schnarr kuitenkin sen luokan pelimies on että kysyntää saksassa on ja ihan kärkivahvistuksia sinne

Jonsku99069

Rivipelaaja
Ei kyseessä mitään itsensä esittelyä ole. vaan toisin päin seura esittelee itse omia tiluksiaan sun muuta yrittää houkutella pelaajaa kyllä schnarr kuitenkin sen luokan pelimies on että kysyntää saksassa on ja ihan kärkivahvistuksia sinne
Jos ilveksestä tarjotaan 200k Netto ja saksasta muutama seura tarjoaa 300k netto niin kyllä sitä haluaa käydä katsomassa minkälaisia tiluksia ja seuroja kyseessä on kun kyseessä kuitenkin off season

M22

Luottopelaaja
Jos ilveksestä tarjotaan 200k Netto ja saksasta muutama seura tarjoaa 300k netto niin kyllä sitä haluaa käydä katsomassa minkälaisia tiluksia ja seuroja kyseessä on kun kyseessä kuitenkin off season
Tämä voi sinällään pitää muuten paikkansa, paitsi että takuulla ei Ilves tarjoa nettona 200 k€. Mutta esimerkki kai tuo olikin.

tynamo

Luottopelaaja
Kylläpä nyt yhtäkkiä täällä yksitäisellä kirjoittajalla on agendalla torpata Schnarr-huhu. No, tapa sekin melkein tuplata viestien määrä lähelle kahtakymmentä.

Sen verran kommenttia tuota koskien, että itse olen tätä pitänyt ns. varmana, kun kaikki muut huhujen vastaavan paikan laatupelaajat ovat menneet ohi Ilveksen katiskan. Luulisi Koskelan oppineen viimeisen parin kauden aikana.

jurgen

Tähtipelaaja
Schnarr on 100% varmasti Ilves.

WillieGunn

Luottopelaaja
Eiköhän Schnarrilla ole sopimus ensi kaudelle jo tehtynä. Ei kait tuo nyt tähän aikaan, kauden tärkeimmällä hetkellä, mitään mahd joukkueita juokse katselemassa. Uskon, että on soppari Ilvekseen. Aika harvon ne lehdessä julkastut kusee.

Jonsku99069

Rivipelaaja
Kylläpä nyt yhtäkkiä täällä yksitäisellä kirjoittajalla on agendalla torpata Schnarr-huhu. No, tapa sekin melkein tuplata viestien määrä lähelle kahtakymmentä.

Sen verran kommenttia tuota koskien, että itse olen tätä pitänyt ns. varmana, kun kaikki muut huhujen vastaavan paikan laatupelaajat ovat menneet ohi Ilveksen katiskan. Luulisi Koskelan oppineen viimeisen parin kauden aikana.
Ei tässä tarkoitus levittää väärää tietoa ole tai aiheuttaa hämmennystä ja torpata. itse vain tälläistä kuulin ja uskon sitä niin ajattelin että on kivaa jakaa tännekkin kun palstaa on mukava illankuluksi aina lueskella mutta aika näyttäkköön ken oikeassa on

• Tykkää
Reactions: 000

Blackhawk

Luottopelaaja
IFK:sta voisi poimia hänet:

Jonsku99069

Rivipelaaja
Putosi se viimeinenkin pohja tältä sinun tarinaltasi. Eteenpäin
:( uskon edelleen että oikeassa olen ja en tiedä vanhasesta mutta ilves hankkinut 3 majutaustaista pelaajaa U20 junnuihin Niklas savolainen näistä yksi toki häntä ei ehkä enää lupaukseksi luokitella