Jonsku99069
Rivipelaaja
Ei ole schnarr tulossa ilvekseen menossa kuulemma saksaan
Ei ole schnarr tulossa ilvekseen menossa kuulemma saksaan
Aika monta luotettavampaa lähdettä tuota on Ipaan kertoillut, joten kahtellaan.Ei ole schnarr tulossa ilvekseen menossa kuulemma saksaan
Juu eihän mikään varmaa ole, mutta on jo lentänyt saksaan ja tavannut siellä 2-3 seuraa.Aika monta luotettavampaa lähdettä tuota on Ipaan kertoillut, joten kahtellaan
Juu eihän mikään varmaa ole, mutta on jo lentänyt saksaan ja tavannut siellä 2-3 seuraa.
Ei o helppoa, kun joutuu käymään tyrkyttämässä itseensä pitkin poikin. Onkohan kysyttävä äitiltä lupa mihin voi sopparin tehdä?Juu eihän mikään varmaa ole, mutta on jo lentänyt saksaan ja tavannut siellä 2-3 seuraa.
Ei kyseessä mitään itsensä esittelyä ole. vaan toisin päin seura esittelee itse omia tiluksiaan sun muuta yrittää houkutella pelaajaa kyllä schnarr kuitenkin sen luokan pelimies on että kysyntää saksassa on ja ihan kärkivahvistuksia sinneMiksiköhän tarvitsisi Schnarrin lennellä henk.koht. ympäriinsä esittelemässä itseään samantien nykyisen kauden päättymisen jälkeen? Kuulostaa kyllä ihan "trust me bro"-tason jutuilta.
Jos ilveksestä tarjotaan 200k Netto ja saksasta muutama seura tarjoaa 300k netto niin kyllä sitä haluaa käydä katsomassa minkälaisia tiluksia ja seuroja kyseessä on kun kyseessä kuitenkin off seasonEi kyseessä mitään itsensä esittelyä ole. vaan toisin päin seura esittelee itse omia tiluksiaan sun muuta yrittää houkutella pelaajaa kyllä schnarr kuitenkin sen luokan pelimies on että kysyntää saksassa on ja ihan kärkivahvistuksia sinne
AprilliaEi ole schnarr tulossa ilvekseen menossa kuulemma saksaan
Tämä voi sinällään pitää muuten paikkansa, paitsi että takuulla ei Ilves tarjoa nettona 200 k€. Mutta esimerkki kai tuo olikin.Jos ilveksestä tarjotaan 200k Netto ja saksasta muutama seura tarjoaa 300k netto niin kyllä sitä haluaa käydä katsomassa minkälaisia tiluksia ja seuroja kyseessä on kun kyseessä kuitenkin off season
Juu, takuuseen en mene mutta melko varma olen, koska huhu sen verran läheltä jypin puolelta tuleeTämä voi sinällään pitää muuten paikkansa, paitsi että takuulla ei Ilves tarjoa nettona 200 k€. Mutta esimerkki kai tuo olikin.
Ei tässä tarkoitus levittää väärää tietoa ole tai aiheuttaa hämmennystä ja torpata. itse vain tälläistä kuulin ja uskon sitä niin ajattelin että on kivaa jakaa tännekkin kun palstaa on mukava illankuluksi aina lueskella mutta aika näyttäkköön ken oikeassa onKylläpä nyt yhtäkkiä täällä yksitäisellä kirjoittajalla on agendalla torpata Schnarr-huhu. No, tapa sekin melkein tuplata viestien määrä lähelle kahtakymmentä.
Sen verran kommenttia tuota koskien, että itse olen tätä pitänyt ns. varmana, kun kaikki muut huhujen vastaavan paikan laatupelaajat ovat menneet ohi Ilveksen katiskan. Luulisi Koskelan oppineen viimeisen parin kauden aikana.
IFK:sta voisi poimia hänet:
![]()
Matias Vanhanen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Matias Vanhanen, 2007-09-11 Nokia, FIN Finland. Most recently in the Liiga with HIFK. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Putosi se viimeinenkin pohja tältä sinun tarinaltasi. Eteenpäin.Juu eihän mikään varmaa ole, mutta on jo lentänyt saksaan ja tavannut siellä 2-3 seuraa.
Putosi se viimeinenkin pohja tältä sinun tarinaltasi. Eteenpäin