• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Tää kyseinen ampuu raitin puolelta. Ja puollustaa.
Niitä on kolme.

Konna25

Rivipelaaja
Niitä on kolme.

Kenet näistä ottaisit?

Toutain

Luottopelaaja
En kyllä Puhakkaa ottais ikinä meille niin Tappara kun voi vaan olla. :)

Kärpät-kasvatti, joka nyt lähtee Sveitsiin. Sanoisin, ettei nyt kuitenkaan "niin Tappara kuin voi vain olla". Sitä paitsi jos meille tulisi, ei ainakaan enää olisi "niin Tappara kuin voi vain olla" :D

No, ihan sama toki, kun ei ole tulossa.

Konna25

Rivipelaaja
Kärpät-kasvatti, joka nyt lähtee Sveitsiin. Sanoisin, ettei nyt kuitenkaan "niin Tappara kuin voi vain olla". Sitä paitsi jos meille tulisi, ei ainakaan enää olisi "niin Tappara kuin voi vain olla" :D

No, ihan sama toki, kun ei ole tulossa.
En tiedä oletko ikinä käynyt paikallispelissä kattomassa mitenkä antaa keppiä aina Ilvesläisille ei kiitos tänne:)

Konna25

Rivipelaaja
+Puhakka heti kehnompi kausi kun pitäis ottaa enemmän itse vastuuta.
Hyvä alaketjuissa ja aveella eli loistava hankinta sveitsiin kolmosketjun laitaan.

WillieGunn

Luottopelaaja
Timi Teuho-Markkola, joka tosiaan ilmeisesti siirtyy ja jo käsitelty täälläkin?

Mutta voihan niitä muitakin tulla menestyvään organisaatioon!!! Ennen imua toiseen suuntaan sillä selitetty. Ja varmaan se Ilves365 lisää imua. Ei se ennen niin iso juttu ollu (70-luvulta asti Ipalla ollu futis ja jääkiekko), mutta nyt Tapparakin lähti leikkiin vihdosta mukaan. Playoffeista pihalle jääneen Tapparan futissakki pelaa kolmanneksi korkeinta sarjatasoa... Winner takes it all! Kiekossa ja futiksessa. Tappara ja tamu jatkossa synonyymejä. Mihkä meet pelaan kiekkoo, jos kesä on rassattu junnukentillä hanuriin? No tuskin sen Tampere Unitedin kiekko puolelle.

Pok

Tähtipelaaja
Ei tehtäisi Sustrilla mitään, teki kyllä totaalisen pellen itsestään Game 3:n voittomaalissa, ja Korkola tuskin on vaihtamassa ojasta allikkoon (Tapparan ysipakista Ilveksen ysipakiksi), vaan eiköhän se huhuissa ollut Jukurit ole todennäköisempi ja myös fiksumpi ratkaisu nuorukaiselle.

Konna25

Rivipelaaja
Ei tehtäisi Sustrilla mitään, teki kyllä totaalisen pellen itsestään Game 3:n voittomaalissa, ja Korkola tuskin on vaihtamassa ojasta allikkoon (Tapparan ysipakista Ilveksen ysipakiksi), vaan eiköhän se huhuissa ollut Jukurit ole todennäköisempi ja myös fiksumpi ratkaisu nuorukaiselle.
Näin mäkin ajattelin mutta väärässä olin.

WillieGunn

Luottopelaaja
Pitäs unohtaa nää kaikki hölmöt huhut playoffien ajaksi ja olla niitä kommentoimatta välierä ja toiv finaalisarjojen ajan. Palvelis kaikkia. Ja juttua riittää ilman häiritseviä huhuja. Jota mun nenään tulee Taparan suunnalta esim. Pari viikkoo. Fokus oleelliseen.

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Vaikea uskoa noista mitään. Toki jos Korkolalle tehdään sopimus ja lainataan johonkin toiseen seuraan isommalle peliajalle kehittymään ja korjataan hedelmät myöhemmin. Mutta aika epätodennäköinen skenaario. Sustr on helvetin hidas ja kankea.

• Tykkää
Reactions: Pok

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Eskon puheet menevät enemmän fantasioinnin puolelle niin oikea ketju. Havu olisi castin mukaan menossa Tapparaan ja Ilves olisi jollain aikavälillä kiinnostunut Sahlstedtin urheilujohtajuudesta. Itse toivon kyllä Tillun jatkoja, hänellähän ei ole tällä hetkellä sopimusta Ilvekseen ja ensi kauden UTJ on vielä avoin, näin ainakin virallisesti julkistettujen sopimuksien muodossa.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Eskon puheet menevät enemmän fantasioinnin puolelle niin oikea ketju. Havu olisi castin mukaan menossa Tapparaan ja Ilves olisi jollain aikavälillä kiinnostunut Sahlstedtin urheilujohtajuudesta. Itse toivon kyllä Tillun jatkoja, hänellähän ei ole tällä hetkellä sopimusta Ilvekseen ja ensi kauden UTJ on vielä avoin, näin ainakin virallisesti julkistettujen sopimuksien muodossa.
Täälläkin taisi joku mainita, että Sahlstedtin nimen oli kuullut Tillun korvaajaksi tms. Vai muistanko ihan väärin?
Jos Tillu tosiaan haluaa sinne Pohjois-Amerikan seuroihin hommiin niin olishan Kalle sitten ihan kärkipäätä korvaajana.

Toki itsekin Tillun jatkoa toivon.

Blackhawk

Luottopelaaja
Ei kuulemma ole päädyt sekoittuneet ja Mäntymaa olisi tosiaan tänne tulossa. Voi vittujen vittu. :(

Muutama ajatus järkytyksen, pettymyksen ja totaalisen hämmennyksen keskellä. Mäntymaa on jostain syystä ollut vakiokasvo useiden eri nuorisomaajoukkueiden valmennustiimeissä. Tietääkö kukaan mikä hänen roolinsa on ollut? Viime kauden koomailut viisasten kivien etsimisineen jättivät sellaisen epäilyksen varjon, että osaako hän mitään? Onko hän vain se valmennustiimin ”kultainen noutaja” joka tekee mitä käsketään iloisesti, nöyrästi ajattelematta sen kummemmin asioita itse? Tällöin paikka Hölön tiimissä voisi ollakin toimiva, kun Hölöllö on langat käsissä ja muut toteuttavat annettuja ohjeita. Silti, on antanut niin totaalisen taukin kuvan itsestään, että ei helvetti..:(

Viimeksi muokattu:

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Ei kuulemma ole päädyt sekoittuneet ja Mäntymaa olisi tosiaan tänne tulossa. Voi vittujen vittu. :(

Muutama ajatus järkytyksen, pettymyksen ja totaalisen hämmennyksen keskellä. Mäntymaa on jostain syystä ollut vakiokasvo useiden eri nuorisomaajoukkueiden valmennustiimeissä. Tietääkö kukaan mikä hänen roolinsa on ollut? Viime kauden koomailut viisasten kivien etsimisineen jättivät sellaisen epäilyksen varjon, että osaako hän mitään? Onko hän vain se valmennustiimin ”kultainen noutaja” joka tekee mitä käsketään iloisesti, nöyrästi ajattelematta sen kummemmin asioita itse? Tällöin paikka Hölön tiimissä voisi ollakin toimiva, kun Hölöllö on langat käsissä ja muut toteuttavat annettuja ohjeita. Silti, on antanut niin totaalisen taukin kuvan itsestään, että ei helvetti..:(
Itsekin olen tässä vähän kahtia jakautuneilla ajatuksilla mukana. Toisaalta Hölön pitää antaa valita tiiminsä ja jos Havu on jostain syystä Hölön mielestä sopiva palanen tähän valmennusryhmään niin mikä minä olen Hölön ammattitaitoa tässä kyseenalaistamaan.

Se mikä itseäni tässä mietityttää on Havun rooli ja osaamisalueet. Toki on varmasti hyvä juttu jos joukkueen valmennustiimissä on hengenluojia ja osaamista henkisellä puolella, mutta en ole saanut sellaista käsitystä Ilveksen nykyisestä valmennuksesta, että tässä olisi jotain puutteita. Siksi olisin nähnyt mielelläni tiimissä "Merikiven" -tyylisen valmentajan, jonka osaamisalueet ovat taktisella puolella, erityisesti ylivoimapelissä. Havu taas ei ainakaan julkisuuteen antamiensa lausuntojen perusteella oli näyttänyt miltään taktisten nyanssien ymmärtäjältä vaan kaikki lausunnot ovat enemmän tai vähemmän kädenlämpöisiä tai jopa puhtaasti vääriä. Kuinka paljon tässä sitten on vaikuttanut se, että Havu on ollut aivan liian kokemattomana aivan liian kovissa paineissa ja aivan väärässä paikassa? Varmasti on vaikuttanut, mutta en usko, että kukaan meistä tietää tarkalleen missä ne ongelmat ovat olleet ja mikä on johtunut pelkästään Mäntymaasta.

Itse toivon, että Mäntymaalla on jotain muitakin vahvuuksia kun vain tuo "puheiden pitäjä", oli kyse sitten yksilötaitojen valmentamisesta, jostain yksittäisistä pelin osa-alueista tai mitä muuta Hölön mielestä Merikiven myötä lähtee tai joukkueesta on puuttunut. Olen skeptinen, mutta mikäli Mäntymaa löytyy ensi kaudella apuvalmentajan paikalta, annan hänelle mahdollisuuden osoittaa olevansa pätevä apuvalmentaja.