• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Yohan

Luottopelaaja
Mitäköhän täällä nyt sekoillaan? Sykkeet alas.

Schnarrin kanssa meillä ON sopimus. Mäntykivellä jatkuu sopimus ensi kaudella. Ei kai me nyt Leinoa tuohon oteta kolmossentteriksi ihan vaan ostamisen ilosta, täytyy kai niitä paukkuja säästellä vielä kärkilaituriinkin :D
Voi olla joo, mutta onko millainen ulkomaan optio?

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Mitäköhän täällä nyt sekoillaan? Sykkeet alas.

Schnarrin kanssa meillä ON sopimus. Mäntykivellä jatkuu sopimus ensi kaudella. Ei kai me nyt Leinoa tuohon oteta kolmossentteriksi ihan vaan ostamisen ilosta, täytyy kai niitä paukkuja säästellä vielä kärkilaituriinkin :D

Juuri näin. Jos Leino menee Ouluun niin kyllähän se tarkoittaa sitä että Ilveksellä on sentteristö valmiina eikä olla edes tuossa kisassa oltu. Olisihan Leino optimaalinen kakkossentteri mutta mieluummin ollaan hyvissä ajoin valmiita kuin se että kytätään huhtikuuhun asti onko joku tietty peluri vapaana.

Yohan

Luottopelaaja
Juuri näin. Jos Leino menee Ouluun niin kyllähän se tarkoittaa sitä että Ilveksellä on sentteristö valmiina eikä olla edes tuossa kisassa oltu. Olisihan Leino optimaalinen kakkossentteri mutta mieluummin ollaan hyvissä ajoin valmiita kuin se että kytätään huhtikuuhun asti onko joku tietty peluri vapaana.
Miksi välttämättä tarkoittaisi? Mikäli Kärpät nykytrendin mukaisesti latoisi jotain +300k pahveja eteen, niin ei Ilves semmoisiin lähde vastaamaan.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Miksi välttämättä tarkoittaisi? Mikäli Kärpät nykytrendin mukaisesti latoisi jotain +300k pahveja eteen, niin ei Ilves semmoisiin lähde vastaamaan.

Nojoo se on toki totta jos siellä jotain Nättinen-tason pahveja on lyöty eteen niin se on eri asia. Harmittaisi nähdä Leino toisessa liigajengissä mutta kuten totesin niin luottavainen olen että se kakkossentteri on naarattu jo.

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Eiköhän Ilveksen talous ja vetovoima ole ihan kunnossa... pelaillaan nyt tämä kausi ensin alta pois ja katsotaan sitten ketä on tulossa meille ja ketä menossa muualle. Ei voi repiä pelipaitaa ihan vielä näiden uutisten myötä kun kyseistä pelipaitaa tarvitaan vielä tänään hallilla.

Cigaro

Luottopelaaja
Timo ulos ja vielä tämän kauden aikana.
Samaa mieltä. Ensi kauden joukkueen kokoamisessa on jälleen epäonnistuttu täydellisesti. Tällä kaudella joukkue sattui pärjäämään Tillusta huolimatta. Mulle ei edes makseta tästä mitään, mutta silti mun Ilveksen sentteriosasto olisi näyttänyt ensi kaudelle tältä: Mänty, Are, Palve, Schnarr, Leino ym. Ei tää niin vaikeeta oo.

Don Corleone

Luottopelaaja
Samaa mieltä. Ensi kauden joukkueen kokoamisessa on jälleen epäonnistuttu täydellisesti. Tällä kaudella joukkue sattui pärjäämään Tillusta huolimatta. Mulle ei edes makseta tästä mitään, mutta silti mun Ilveksen sentteriosasto olisi näyttänyt ensi kaudelle tältä: Mänty, Are, Palve, Schnarr, Leino ym. Ei tää niin vaikeeta oo.
Missä McDavid ?!?!

000

Vakiokokoonpanossa
Jos Schnarr Itävaltaan menee, niin se on varma juttu, että Tillu on saanut isomman kalan kiinni. Ilves ei yhtään pelaajaa menetä tuohon sarjaan haluamattaan. (Pl. ehkä jonkun keskieurooppalaisen, joka haluaa kotimaiseen joukkueeseen.)

Luikaus

Luottopelaaja