Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
IMG-20250508-WA0001.jpg

Pennasen hyvittely meille, koko mm-kisajoukkue pelaa meillä ensi kaudella. Siksi Tillu ei ole ketään julkaissut vielä.

Määrittele ”meillä”.

Juttusi ovat kuin suoraan informaatiovaikuttamisen käsikirjasta, että väistämättä tulee motiivit pohdittavaksi. Kevään lopulla olit kadoksissa, kun eräs toinen joukkue rämpi.

Keitäs kaikkia teille nyt on huhuttu ns. varmoina? Taponen, Engberg, Török, Kučeřík, Teuho-Markkola nyt ainakin. Oliko muita?

Ei ole muita.

Nämä Schnarrit ym. ovat jostain muualta tulleita juttuja. Törökin väitettiin Kookoon tietäjien mukaan lähtevän Tsekin suuntaan, mutta tämä itse vakuutteli jatkavansa Suomessa.

Toisaalta tuo Schnarr huhu on julkaistu lehdessä ja ainoastaan epämääräiset foorumipuheet ovat kertoneet, että se on mennyt puihin/ei ole tulossa ja joku EP huhu vienyt toisaalle mikä ei ole sekään julkaistu. En tuota itse vielä kirkossa kuuluttaisi, että ei tulisi.

Toisaalta tuo Schnarr huhu on julkaistu lehdessä ja ainoastaan epämääräiset foorumipuheet ovat kertoneet, että se on mennyt puihin/ei ole tulossa ja joku EP huhu vienyt toisaalle mikä ei ole sekään julkaistu. En tuota itse vielä kirkossa kuuluttaisi, että ei tulisi.

Lehdessä joo, mutta Sasha Huttunen. Luottoluokitus ei enää kovin korkealla.

Tuliko nyt parempi mieli?
En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.

14.5. on Launch. Sitä kohti.

En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa.

Varmaan siksi faktoina kun tieto tuli seuran sisältä niin läheltä launchia kun melkein voi tulla. Mutta ei sitten Laitella enää mitään tälläisiä vaikka tulisi Tillulta itseltään ettei kukaan pahoita mieltää jos ei osukaan.

En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.

No jos tällaisen tiedon on saanut joltain joukkueeseen/henkilöstöön kuuluvalta, niin miksipä sitä ei palstalla kertoisi? Tieto oli nyt väärä, niin ensi kerralla ei ehkä usko kaikkea samasta lähteestä tulevaa tietoa. Ei tässä mun mielestäni "lällätellä" tarvi.

Ja joo, erikseen sitten tapaukset, jotka tosiaan keksivät noita huhuja omasta päästään, mutten usko, että ainakaan ylle kommentoinut kirjoittaja heihin kuuluu.

Takaisin