Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon on nyt tietoa liikkeellä ja miettikää miten moni neropatti täälläkin julisti miten launchia ei tule ja lähde oli varma. Olisiko sen verran malttia että odotellaan ne julkistukset ja haukutaan Tillu vasta sen jälkeen?Ke 14.5 Ilves Launch.
Foorumilla malttia? Salli mun nauraa.Paljon on nyt tietoa liikkeellä ja miettikää miten moni neropatti täälläkin julisti miten launchia ei tule ja lähde oli varma. Olisiko sen verran malttia että odotellaan ne julkistukset ja haukutaan Tillu vasta sen jälkeen?
Pennasen hyvittely meille, koko mm-kisajoukkue pelaa meillä ensi kaudella. Siksi Tillu ei ole ketään julkaissut vielä.
Tapola? E. Tajusin että meinasit Taposta vasta kirjoituksen jälkeen.Keitäs kaikkia teille nyt on huhuttu ns. varmoina? Tapola, Engberg, Török, Kučeřík, Teuho-Markkola nyt ainakin. Oliko muita?
Tapola?
Keitäs kaikkia teille nyt on huhuttu ns. varmoina? Taponen, Engberg, Török, Kučeřík, Teuho-Markkola nyt ainakin. Oliko muita?
Keitäs kaikkia teille nyt on huhuttu ns. varmoina? Taponen, Engberg, Török, Kučeřík, Teuho-Markkola nyt ainakin. Oliko muita?
Missä näin on annettu ymmärtää?Ke 14.5 Ilves Launch.
Missä näin on annettu ymmärtää?
En ole kerennyt katsomaan vielä, pitääkin katsoa iltapuhteeksi.Ilves Inside - sarjan päätösjaksossa
Toisaalta tuo Schnarr huhu on julkaistu lehdessä ja ainoastaan epämääräiset foorumipuheet ovat kertoneet, että se on mennyt puihin/ei ole tulossa ja joku EP huhu vienyt toisaalle mikä ei ole sekään julkaistu. En tuota itse vielä kirkossa kuuluttaisi, että ei tulisi.
Huvittavaa taas. Täällä on erinäiset sisäpiirin hessut kertoneet erilaisiin organisaation sisältä tuleviin lähteisiin vedoten, että Ilves on luopunut Ilves Launch -konseptista. Tästäkin tuli sitten jo foorumi-totuus.Missä näin on annettu ymmärtää?
Tuliko nyt parempi mieli?Huvittavaa taas. Täällä on erinäiset sisäpiirin hessut kertoneet erilaisiin organisaation sisältä tuleviin lähteisiin vedoten, että Ilves on luopunut Ilves Launch -konseptista. Tästäkin tuli sitten jo foorumi-totuus.
Ei sitten ihan osunut.
En ymmärtänyt?Tuliko nyt parempi mieli?
Varmaan siksi faktoina kun tieto tuli seuran sisältä niin läheltä launchia kun melkein voi tulla. Mutta ei sitten Laitella enää mitään tälläisiä vaikka tulisi Tillulta itseltään ettei kukaan pahoita mieltää jos ei osukaan.En ymmärtänyt?
En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa.
14.5. on Launch. Sitä kohti.
En ymmärtänyt?
En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.
14.5. on Launch. Sitä kohti.