Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Lasketaanko Henkka muuten "omaksi pojaksi" vai meneekö jonon jatkoksi palkkasoturien listalla?

Mulle ainakin Henkka on enemmän Ilves kuin joku Järventiet tai Mattilat. Tapparassa pelasi silloin kun ei Ilveksellä ollut mitään saumaa saada sen tason pelaajia riveihinsä.

Ei kai täällä nyt sellaista nimimerkkiä ole jolle ei Henkka kelpaisi.

Lasketaanko Henkka muuten "omaksi pojaksi" vai meneekö jonon jatkoksi palkkasoturien listalla?
1748697449319.png

Haapala olisi kyllä tasan sitä mitä lääkäri määrää tuohon vasemmalle laidalle ja ylivoimalle. Yksi ehdottomia lempipelaajiani viime vuosien Ilveksistä, joten täällä ollaan sormet ristissä että sopimus olisi totta.

Tähän astisen elämäni olen mennyt irtolipuilla, mutta lupaan laittaa kausikortin tilaukseen jos Henkka palaa Ilvekseen.

Haapala olisi kyllä tasan sitä mitä lääkäri määrää tuohon vasemmalle laidalle ja ylivoimalle. Yksi ehdottomia lempipelaajiani viime vuosien Ilveksistä, joten täällä ollaan sormet ristissä että sopimus olisi totta.

Tähän astisen elämäni olen mennyt irtolipuilla, mutta lupaan laittaa kausikortin tilaukseen jos Henkka palaa Ilvekseen.
Silloin aikanaan kun Henkan jatko julkistettiin ni tilailin ekan kerran kausarit itelle ja pojalle. Siinä paikoilla nyt ollaan oltu 3 kautta..

Alkaa itsekkin innostuu Henkasta. Toki ehjästä Henkasta. Onhan siinä liigakauden ensiarviointeihin tuumittavaa kun meillä hyökkäyksessä mm.

Haapala
Mäntykivi
Svejkovsky
Lööke
Jasek
Klingberg

Mutta odotellaan nyt ensin. Tosin lähden jo torille!!

Tuo olisi aika kova. 6 x 40-60 tehopistettä potentiaalia :)

Haapala - Mäntykivi - Lööke
Ratinen - Jasek - Svejkovsky
Enberg - Nättinen - Klingberg

No kyllähän tuo maistuu. On jopa vähän liian hyvä ollakseen totta.

Jos Haapala tulee niin saadaan oikeasti kaksi kärkikenttää:

Haapala - Mäntykivi - Lööke
Klingberg - Jasek - Svejkovsky
Engberg - Török - Kos/Ratinen
Ratinen/Kos - Borg - Nättinen
Väittäisin, että liigan tasolle aika hurjakin jengi olisi. Siihen kun lisätään, että pakisto kovalla tasolla ja maalivahdit duona taistelee kärkiosaamisesta. Tulis jo syksy!

Oliko peräti EFM joka toi tämän Haapalan huhun jo useampi päivä sitten ilmoille eli ei tässä mitään uutta kyllä ole.

Takaisin