Kyy001
Guest
Täysin samaa mieltä. Kuinka vaikeaa se päivämäärä voi tosiaan olla saada siihen pelin kohdalle. Itse siirrän kuvan läppäriltä televisioon niin olisiko se ihan mahdoton homma saada edes sellainen toiminto tuohon että kun vien kursorin siihen ottelun päälle niin se näyttäisi päivämäärän? 2020 vuodessa mennään ja touhu on kuin 80-luvulla.Vai haittaa päivämäärä tallenteen löytymistä? Tuo logiikka ei kyllä avaudu minulle.
Käsittämätön selostus päivämäärän puutumiseen.
Ettekö muka kykene lisäämään päivämäärää automaattisesti kun aloitatte tallenteen tallentamisen?
Maksutta kätevästi löydettävissä liigavahdista ja telia-tvstä maksaville vähemmän kätevästi, eili koosteet ja lehdidtötilaisuudet puuttuvat kokonaan. Tämäkään logiikka ei mahdu minun tajuntaan.
Itse katson kaiken isolta ruudulta AppleTV:n kautta. Liigavahti sovelluksen käyttäminen lisää taas yhden mutkan matkaan (puhelin, AppleTV). Mielestäni liigavahti on surkea mutta sekava sovellus ja en halua sitä käyttää. Koosteet ja lehdistötilaisuudet löytyy helpommin tubesta.
Jos vertaa Telia-tv:n kirjastoja Ruudun vastaaviin niin Telia on valovuoden takana ja ei Ruutukaan mikään käytettävyyden riemuvoitto ole.
Lisäksi viimeisimmissä peleissä kuvanlaatu on väliilä aikamoista roskaa (nyt en tarkoita yhyeydestä johtuvaa resoluution huononemista).
Kommettina Telian vastaukseen: asiakkaan kokemien ongelmien vähättely ei ole hyvää asiakaspalvelua.
Mustan selittäminen valkoiseksi diipadaapalla ei myöskään vakuuta.
Telia teeveelle antaisin arvosanaksi 7-. Pelit näkee pääsääntöisesti pätkimättä, kaiken muun ollessa sitten vähän sinnepäin.