Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattele negan kautta vaan, mutta älä kerro sitä meille.Aika skitsofiilis, kun kiinnostaa ja pelottaa yhtä aikaa.
Ajattele negan kautta vaan, mutta älä kerro sitä meille.![]()
Huomenna tai Perjantaina uutisia tulossa![]()
Tää on kyllä totta, kai sieltä joku Mestislahna tulee ja siitä yritetään taikoa kirjolohi…Ajattele negan kautta vaan, mutta älä kerro sitä meille.![]()
Tää on kyllä totta, kai sieltä joku Mestislahna tulee ja siitä yritetään taikoa kirjolohi…
Kyttyrälohi kun tulee, niin siitä pitää heti päästä eroon.Timo saa kaiken anteeksi jos tämä tapahtuu
Kyllä tietääkseni Ikonen on pelannut kaikissa Mälmön peleissä tällä kaudella.Ei ollut edellisessä malmön pelissä kokoonpanossa…
Olen valmis!!
Valitettavasti oli kyllä.Ei ollut edellisessä malmön pelissä kokoonpanossa…
Olen valmis!!
Kyllä tietääkseni Ikonen on pelannut kaikissa Mälmön peleissä tällä kaudella.
Ikosen paluu kotiin?
Mistä näistä tietää, mutta en mä kyllä tästä lähtisi liikkeelle. Ei mitään sopimuksen purkuhuhuja Ruotsi-mediasta nyt, ja että @Beni tietäisi jo nyt, että Ilves julkaisee tämän huomenna tai ylihuomenna. Lisäksi vielä sekin, että voisi olettaa, että jos Joona, niin siitä olisi muitakin huhuja täällä Tampereella kuin vain tietomies Benillä.
@Meklari :n "Jack Crawfordkaan" tuskin tulee, kun lainsäädäntö on mitä on ja julkaisu siis huomenna tai ylihuomenna, (ellei sitten ole pitkään jo valmisteltu taustalla).