Blackwolf
Luottopelaaja
Itse uin tässä täysin vastavirtaan sinuun nähden ja olen sitä mieltä, että Svejkovskyn voi myydä pois. Nyt on nähty 22pelin ajan, (joista Svej on onnistunut pelaamaan 16) että nyt ei vaan lähde. Ilves on parempi joukkue ilman Svejkovskya jäällä.Nimenomaan. Toivottavasti Svejkovsky pidetään ja kaikki paukut on ladattu yhden sentterin ja pakin hankintaan.
Olen varmaan pessimisti tässä, mutta toi Mäntykiven tilanne on todella huolestuttava. Hyvä sentteri pystyy pelaamaan kyllä laiturinakin. Jos Mäntykiven kausi menee tätä rataa, niin Jasekille pitää saada tukea sentteriosastolle. Pahimmassa tapauksessa Mäntykiven kausi jää jossain kohtaa
Tällä kaudella miestä on kokeiltu jo useaan kertaan kaikkien kärkimiesten rinnalla, eikä ketjuista yksikään ole toiminut lainkaan. Näen mieluummin kolmosen laidalla Engbergin ja Ratisen, kuin Svejn. En vain itse näe skenaarioita, missä Svej nousee hyödylliseksi palaseksi. Voin tietysti olla täysin väärässä.
Omaa ajattelua ohjaa tietysti osittain myös ajatus siitä, että Svejkovskyn myynnillä säästetään pieni määrä rahaa, minkä voi sitten käyttää esimerkiksi siihen puolustajaa.