Ipoori
Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti ei oteta, eiköhän tarvittaisi kiekollista osaamista.Eiköhän lestat aloita kohta myös tyhjennysmyynnit. Otetaan sieltä Horse pakistoon.
Joo ohjaan itse itseni ulos. Pahoittelut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei oteta, eiköhän tarvittaisi kiekollista osaamista.Eiköhän lestat aloita kohta myös tyhjennysmyynnit. Otetaan sieltä Horse pakistoon.
Joo ohjaan itse itseni ulos. Pahoittelut.![]()
No ihan läpällä tuon heitin.Toivottavasti ei oteta, eiköhän tarvittaisi kiekollista osaamista.
Miks olis? Kalpa nosteli kannua näillä pakeilla:Eiköhän puolustukseen ole tulossa pelaaja jossain vaiheessa, tyyliin Masin olisi toiveissa.
Jaa niin että heitellään jämät Kerhoon ja otetaan heidän parhaat kaverit tänne... mahtaako se ihan noin yksinkertaista olla. Tietysti fantasioissa se noin menisi.
Näinhän moni joukkue on toiminut siirtorajan kynnyksellä, kun toisen joukkueen pelit eivät jatku. Mehän tehtiin itsekin näin esim. Greg Moron ja Koskirannan kohdalla. Tuo Koskiranta oli aivan fantastinen vaihtokauppa Tillulta.
Njaa. Ei noi kaksi mestaria tainnut ihan kärkipelaajia olla siellä SaiPassa tuolloin...
Vai sitäkö meinasitkin?
Eiköhän puolustukseen ole tulossa pelaaja jossain vaiheessa, tyyliin Masin olisi toiveissa.
Koskiranta oli tuolloin luokattoman heikossa SaiPassa kakkossentteri ja Moro kakkosparissa. Erinomainen vaihtokauppa toki Tillulta, mutta Ilvekseen roolit olivat nelossentteri ja 7-8 pakki.Kyllä Koskiranta ainakin oli, Morosta en muista enää.
Kyllä Koskiranta ainakin oli, Morosta en muista enää.
Kyllä Koskiranta ainakin oli, Morosta en muista enää.
Kummallekaan ei löytynyt Ilveksessä käyttöä, eikä myöhemmin myöskään Saipassa. Emil on nyt yrittänyt jo kolmessa eri liigaseurassa tuloksetta. Odenilla taas ei tunnu kulkevan kuin Myrrän kanssa.E. Taisikin olla Emil Järventie, joka tuossa vaihdossa meni SaiPaan. Oden siirtyi sinne jo aikaisemmin.
Elorinteellä oli/on isot kivekset, ainakin keväisin, on tuo pakisto niin ohkaisissa kantimissa, että saas nähä, tuleeko sinne vahvistusta.Miks olis? Kalpa nosteli kannua näillä pakeilla:
Kanak- Westerlund
Mattila- Lappalainen
Ruotsalainen- Elorinne
T. Salmela.
Niin kyllä nykyinen pakisto mun mielestä riittää jos peli kehittyy koko ajan kevättä kohti. Luotan siihen.Elorinteellä oli/on isot kivekset, ainakin keväisin, on tuo pakisto niin ohkaisissa kantimissa, että saas nähä, tuleeko sinne vahvistusta.
Pitää toivoa ettei kohdata Jaskaa.Se kiekollinen pakki tarvitaan. Johansson on viimeistään pudotuspeleissä viikatemiesten ja myöhään tai polvella taklaavien turhakkeiden maalitauluna.
Ja siihen lisäyksenä meillä on tasan 0 pelaajaa joka käy siitä sitten muistuttamassaSe kiekollinen pakki tarvitaan. Johansson on viimeistään pudotuspeleissä viikatemiesten ja myöhään tai polvella taklaavien turhakkeiden maalitauluna.
Siinä on liian monta muttaa, viiden pakin kuudesta pitäisi nostaa tasoaan, no katotaan, mitä keksivät.Niin kyllä nykyinen pakisto mun mielestä riittää jos peli kehittyy koko ajan kevättä kohti. Luotan siihen.
Kucerik Nyberg Utunen Parikka Latvala näille pieni tasonnosto niin avot 41vuoden kirous päättyy.
Eiköhän olisi paras pelata varmanpäälle ja hankkia puolustukseen vahvistus eikä vain toivoa toivomisen ilosta.Niin kyllä nykyinen pakisto mun mielestä riittää jos peli kehittyy koko ajan kevättä kohti. Luotan siihen.
Kucerik Nyberg Utunen Parikka Latvala näille pieni tasonnosto niin avot 41vuoden kirous päättyy.
Ja siihen lisäyksenä meillä on tasan 0 pelaajaa joka käy siitä sitten muistuttamassa