Itekkin ehdotellu täällä samaa. Mulle ainakin kelpais.Cody Kunyk kerhosta?Leinon tavoin meille.
Veikkaan KHL/Ruotsi/Sveitsi vievän kaverin.Cody Kunyk kerhosta?Leinon tavoin meille.
Cody Kunyk kerhosta?Leinon tavoin meille.
Mielenkiintoisinta oli tietää millä pelaajalla ilves korvaa Ruotsalaisen lähdön... Onko tästä kenelläkään arvauksia?
Cody Kunyk kerhosta?Leinon tavoin meille.
Kiitos, mutta ei kiitos.Yksi mahdollinen voisi olla Jan-Mikael Järvinen. Pelaa hyvää kautta Saksassa ainakin tehopisteiden muodossa, eikä vielä ole sopparia ensi kaudesta julkistettu. Voi tietenkin olla, että palaa naapuriinkin.
Myttynen pelaa niin hyvää kautta, että eiköhän jatka Ruotsissa. Joukkueen toiseksi tehokkain hyökkääjä pelimäärään suhteutettuna. Aivan liikaa vähätellään täällä, olisi Liigaan erinomainen vahvistus.
Sata varmaan, jos vain haluu jatkaa sieläVoi olla, mutta joka tapauksessa on ollut erittäin hyvä Ruotsissa. Tehokkaampi kuin Sakari Salminen tai Juhani Tyrväinen, jotka kuuluivat Liigassa kärkipelaajiin. Eiköhän noilla näytöillä irtoa paikka Malmöön ensikin kaudeksi.
No empä nyt noinkaan sanois,kyllä mun Ilvekseen mahtuis.Ei Järvistä kiitos. Yliarvostettu vanha paska, voi palata Tapparaan takasin.
Jatkaa Mannheimissä niin minulle on kerrottu..Yksi mahdollinen voisi olla Jan-Mikael Järvinen. Pelaa hyvää kautta Saksassa ainakin tehopisteiden muodossa, eikä vielä ole sopparia ensi kaudesta julkistettu. Voi tietenkin olla, että palaa naapuriinkin.
Eiköhän nyt tavoitella kovempia pelureita...Tämä Veikko Loimaranta olisi kyllä loistava kaappaus, on näköjään Mäkiniemen vanhoja joukkuekavereita Jokrujen junnuista...
Varmasti tavoitellaan, mutta omasta mielestäni mieluummin tällainen talentti kuin joku Vartiainen. Siis niiden kovempien lisäksi.Eiköhän nyt tavoitella kovempia pelureita...