Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Jos oli tarkoitus nousta jonkunlaiseksi suurseuraksi, niin miten helvetissä seuraavalle kaudelle on sidottu Pelliä, Latvalaa ja Nybergiä. Täysin kammottava lähtökohta rakentamaan, koska 3-4 laadukasta puolustajaa täytyy tuoda sisään eikä edes mitään huhuja ole ilmoilla.

Resursseihin ja vetovoimaan suhteutettuna Koskelan kyhäelmä on säälittävällä tasolla. On jo itsessään saavutus pitää näin montaa puolustajaa vielä jatkosopimuksen alaisina jotka eivät nykykiekossa kykene avaamaan edes peliä.
No Nybergin 2v jatkosta oli kaikki iloisia vielä viime kesänä. Ei voinut tätä alamäkeä tietää.

Jos oli tarkoitus nousta jonkunlaiseksi suurseuraksi, niin miten helvetissä seuraavalle kaudelle on sidottu Pelliä, Latvalaa ja Nybergiä. Täysin kammottava lähtökohta rakentamaan, koska 3-4 laadukasta puolustajaa täytyy tuoda sisään eikä edes mitään huhuja ole ilmoilla.

Resursseihin ja vetovoimaan suhteutettuna Koskelan kyhäelmä on säälittävällä tasolla. On jo itsessään saavutus pitää näin montaa puolustajaa vielä jatkosopimuksen alaisina jotka eivät nykykiekossa kykene avaamaan edes peliä.
Hei hei hei, mitäs nyt taas? Soini, Niskanen ja Tukio raavaita miehiä kaikki. Ei tarvita ku yks pakki ;)

Itse olen kuullut Kometa Brnoon olevan todennäköinen osoite, mikä kävisi järkeen, sillä sieltä Suomeen Kucerik alunperin tulikin
Kyllä se koti ja 15% tasavero on aika kilpailukykyinen yhdistelmä näille EHT-letkussa oleville tshekeille. Itse uumoilin vailla mitään tietoa mistään jo aiemmin, että saattaa kotialus kutsua Kuchya.

Noitahan saa myös Suomeen helpommin, kun täältä paremmat mahkut päästä majuun.

Tsekin Liigassahan maju joutuu maksamaan seuroille, jos valitsevat EHT;:lle pelaajia.
On muuten ihan validi pointti.

Suomi ja Liiga tässäkin mielessä "kasvattisarja", missä näkyvyys on taattua, kun vain peliotteet antaa eteen.

On tuo kyllä surullista, jos täällä onnistuneet pakit menetetään isomman palkan vuoksi Extraliigaan.

Toisaalta tämä pitää käyttää mahdollisuutena ryövätä hyviä ukkoja tsekeistä tänne kehittymään.

Takaisin