Nyt riittää Ortio maaliin!
Kato Ortio Jortikka osa1 youtubestaRiittääkö?
Kato Ortio Jortikka osa1 youtubesta
Säteri? Rakentaa taloa Lempäälään... No jos ei nyt kuitenkaan....
Oon kanssa varma, että sieltä tulee joku ”kova paluumuuttaja”, eli Riku HeleniusLyön pääni vetoa että se mahdollinen tuleva veskari ei ole kukaan niistä ketä tänne on täälä spekuloitu.
Oon kanssa varma, että sieltä tulee joku ”kova paluumuuttaja”, eli Riku Helenius
Alkuperäinen luotettavasta ja tunnetusta lähteestä (tarkoitan henkilöä jolla ei ole syytä kirjoittaa tänne omiaan) oleva huhu meni niin, että "Jo marraskuussa kiersi vahva huhu, että Ilves on palkannut kotimaisen tällä hetkellä ulkomailla pelaavaan kohtuulliset meriitit omaavan maalivahdin ensi kaudeksi" .
Huhu voi toki olla myös väärin, mutta itse arvoin tulloin huhutun maalivahdin olleen joko Säteri tai Lankinen.
Ei ole tällä kaudella liigaa pelannut maalivahti kyseessä. Tunnettu nimi ja omaa meriittejäkin.
Ilves tosiaan julkistaa kauden jälkeen ja varma huhu kiersi jo marraskuussa. Julkistushan nämä vasta varmistaa.
Kova lupaus, kun kaikki on jo veikattu.Lyön pääni vetoa että se mahdollinen tuleva veskari ei ole kukaan niistä ketä tänne on täälä spekuloitu.
Voi Ripa voi Ripa, toivottavasti Tshekin reissusi koski tätä miestä.Kyseinen pelaaja pelaa ensi kaudella Liigassa;
Michal Moravcik - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Michal Moravcik, 1994-12-07 Klatovy, CZE Czechia. Most recently in the Czechia with HC Sparta Praha. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Onnittelut sille jengille, joka on tämän sainannut.
IHan varmana Tappara.Voi Ripa voi Ripa, toivottavasti Tshekin reissusi koski tätä miestä.
Kyseinen pelaaja pelaa ensi kaudella Liigassa;
Michal Moravcik - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Michal Moravcik, 1994-12-07 Klatovy, CZE Czechia. Most recently in the Czechia with HC Sparta Praha. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Onnittelut sille jengille, joka on tämän sainannut. Eikun hetkinen, kävikös se Risto tsekeissä..
Rynnäs tuskin tulossa. Jos vielä Liigaan palaa niin se tulee Ässien paidassa tapahtumaan. Sellanen MuTu ainakin itselläni.Heitetään tähän yksi nimi lisää: Rynnäs. Soppari päättyi tähän kauteen.