Tappara ei joutunut peluuttaan junnuja pakistossa. Ehkä selvisivät vähemmällä loukkaantumisten suhteen. Tappara lisäsi siirtorajalla Addamon koska ilmeisesti näkivät tarvetta moiselle. Mielestäni moni (itseni mukaanlukien) kirjoitteli siirtorajalla tännekin että meidän puolustus on kapea poffeihin. Särkymisvaraa ei juuri ollut. Se oli meidän akilleen kantapää ja imho siihen olisi pitänyt tuoda vahvistusta.
Haluan ehdottomasti omille junnuille lisää vastuuta mutta kovaan playoff-rypistykseen pitäisi olla valmiita pelimiehiä jos junnut ei jollain tavalla selkeästi osoite kykenevänsä kantamaan poffeissa runkosarjan aikana. Mielestäni meidän pakkijunnut ei sitä osoittaneet.