Kyy001
Guest
Nooh, kahdella edellisellä kaudella 19 maalia ja yli 30 pistettä. Mutta ei sillä, ei kyllä mahdu Ipaan.Ei mitään tollasia tänne. Kolmosketjuun korkeintaan menee
Nooh, kahdella edellisellä kaudella 19 maalia ja yli 30 pistettä. Mutta ei sillä, ei kyllä mahdu Ipaan.Ei mitään tollasia tänne. Kolmosketjuun korkeintaan menee
Ei mitään tollasia tänne. Kolmosketjuun korkeintaan menee
Kyllä ainakin mun papereissa Maccelli, Ikonen, Suomi ja Meskanen edelle meneeKova on nykyrosteri jos kolmoseen maksimissaan menisi.
Keyvesti. Kyllähän tuommoinen kolmosketjuun menisi, vaikkapa sitten Antosen tilalle.Kyllä ainakin mun papereissa Maccelli, Ikonen, Suomi ja Meskanen edelle menee
Keyvesti. Kyllähän tuommoinen kolmosketjuun menisi, vaikkapa sitten Antosen tilalle.
Kyllä ainakin mun papereissa Maccelli, Ikonen, Suomi ja Meskanen edelle menee
Lepaus sporttiin tai jukureihin. Keränen tuomaan kaivattua tasaisuutta.
En itse ymmärrä miksi Antonen ja/tai Lepaus halutaan pois. Kahteen kauteen kuitenkin keskimäärin 60p kummatkin. Jos Lepaus olisi esim Kerhossa tehnyt 40p, olisi kiljunta ollut hänestä täälläkin käynnissä.
Jokin aikaa sitten huhuttiin, että Ilves on jättänyt tarjouksen suomalaiselle sentterille. Oliko tämä Kontiola vai onko Ilveksellä toinenkin haku päällä?