Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Olisi kyllä juuri entisen Ilveksen näköinen hankinta. Vanha, hidas ja uransa ehtoopuolella oleva ECHL-jyrä. Kiitos mutta ei kiitos.Mike Pelech niminen farmisentteri saattaa olla liikkeellä jonnekkin.
Olisi kyllä juuri entisen Ilveksen näköinen hankinta. Vanha, hidas ja uransa ehtoopuolella oleva ECHL-jyrä. Kiitos mutta ei kiitos.Mike Pelech niminen farmisentteri saattaa olla liikkeellä jonnekkin.
Yli 700 ECHL ottelua. Aika harvassa on tuollaisen uran siinä liigassa tahkonneet.Varmaan joo jonnekkin. Kova kaveri ollut jäähyjä keräämään.
Näkisin, että Jypistä, Jukureista, Kerhosta ja Saipasta olisi pelaajia irroitettavissa loppukaudeksi. Alla muutamia, joilla ei ole sopimusta ensi kaudesta nykyisen joukkueensa kanssa. Laitureitakin on listassa muutama, koska kevään kovien pelien ratkaisupotentiaalia ei ole koskaan liikaa. Antosen ja Kolppasen voi laittaa vaihdossa.
JYP:
-Kalapudas
Jukurit:
-Piitulainen
Kiitos korjauksesta. Olin kunnon puusilmä, kun katselin listat läpi. Kerhon trendi on tosiaan vielä nousujohteinen ja siellä jotkut kannattajatkin haaveilevat 2013-14 tempun toistamisesta Ipan kustannuksella.Näillä on sopimus ensi kaudeksi ja HPK:n osalta hieman vaikuttaa siltä, ettei tyhjennystä nähdä (jos yleensä missään).
Sitä en tiedä, kun en ole skoutti mutta luulisi AHL/ECHL tai KHL:stä/muista sarjoista löytyvän senttereitä, joilla ei ole mahkuja päästä playoffeihin. Myös mahdolliset vaihtokaupat olisi edullista kaupankäyntiä ihan tässä kotomaassakin.
Totta, Antonen nyt heti ensimmäisenä tulee mieleen (totuusarvoa ei ole), että onko soppari tehtynä johonkin muualle mutta jos se on esim TPS, niin eihän sieltä kyllä liikene tähän suuntaan ketään.AHL kausi alkoi vasta ja hyvin harvoin sielläkään sellaisia senttereitä on ylimääräisenä, ketkä pystyisivät kylmiltään pärjäämään Liigassa.
KHL runkosarja on päättymässä, mutta kuinka paljon löytyy intoa pelata pienellä korvauksella Liigaa tyhjille katsomoille akvaariot päässä? Täytyy myös muistaa, että tuo vaatii myös KHL seuran suostumuksen ja mieluiten palkat tilillä ennen kuin kannattaa poistua Venäjältä.
Liigan puolella vaihtokaupat vaativat myös pelaajien suostumuksen, joten vaikea uskoa kenelläkään Ilveksen nykyisistä pelaajista olevan intoa siirtyä muuta kuin mahdolliseen ensi kauden seuraansa.
Toivottavasti kumminkin jotain löytyy, koska kyllähän tuo leveyttäkin kaipaa.
Mutta pelaajayhdistyksen puheenjohtajaksi on saatettu valita henkilö joka myrkyttää joukkueen valmentajaa ja muuta johtoa kohtaan.Ramstedt lienee hankala persoona lähinnä niiden mielestä, jotka eivät sulata jääkiekkoilijan perinteisestä kaavasta poikkeavia yksilöitä, oli kyseessä sitten Suhonen, Kovanen tai Ramstedt. "Pukukopin myrkyttäjää" tuskin olisi valittu Pelaajayhdistyksen puheenjohtajaksi.
Ei me mitään korvaavia ukkoja tarvita Ruotsalaisen tai Dostalin tilalle..
Lainataan pelaajat takas ilvekseen loppukauden ajaksi, siinähän sitä tarvi tuuraajia niille.
Dostal ei päässyt viime pelissä vara mokeksikaan ja Ruotsalainen vetänyt 5 peliä 1+3 tehoilla ja +- tilastoilla -2.
Taitaa olla haaveissa vaiko mun oot?
Kummatkin on varmaan kohta NHL:ssä tai vähintäänkin taxi squadissa. Vaikka tiedän, että sanoit tuon sarkasmilla.Ei me mitään korvaavia ukkoja tarvita Ruotsalaisen tai Dostalin tilalle..
Lainataan pelaajat takas ilvekseen loppukauden ajaksi, siinähän sitä tarvi tuuraajia niille.
Dostal ei päässyt viime pelissä vara mokeksikaan ja Ruotsalainen vetänyt 5 peliä 1+3 tehoilla ja +- tilastoilla -2.
Taitaa olla haaveissa vaiko mun oot?
Mutta pelaajayhdistyksen puheenjohtajaksi on saatettu valita henkilö joka myrkyttää joukkueen valmentajaa ja muuta johtoa kohtaan.
Tiedossa on. Silti noita ikäviä huhuja Ramusta liikkuu pukukopin myrkyttäjänä. Tiedä sitten mikä on totuus sen huhun suhteen.Ramstedt on enemmän arpa terveytensä (IBS) kuin henkisen puolen osalta. On viheliäinen sairaus ja voi yhtäkkiä tulla pelitaukoja varoittamatta.
Itse uskon ettei tule ketään.
Ramstedt on enemmän arpa terveytensä (IBS) kuin henkisen puolen osalta. On viheliäinen sairaus ja voi yhtäkkiä tulla pelitaukoja varoittamatta.
Itse uskon ettei tule ketään.
Kaipa sekin tähän hätään mutta aika raskasjalkainen, että miten sopii Ilveksen pelitapaan vaikka onhan se nyt muuttunutkin siitä syksyn ilotulituksista hitaammaksi. Eiväthän Myde ja Joni Ikonenkaan mitään raketteja ole.Ei ole IBS joka Teemua vaivaa, oliskin, vaan Colitis Ulcerosa. Kelpais kyllä Ipaan mun mielestä varsin hyvin.