JärvisenPera
Luottopelaaja
Paha sanoo kyllä. Mikäköhän se vois olla? Ei tuu kyllä mitään mieleen.Mikä siinä Raipessa edelleen monia kiehtoo?
Paha sanoo kyllä. Mikäköhän se vois olla? Ei tuu kyllä mitään mieleen.Mikä siinä Raipessa edelleen monia kiehtoo?
Paha sanoo kyllä. Mikäköhän se vois olla? Ei tuu kyllä mitään mieleen.
Raipeko siellä taktiikkapuolesta vastasi vai?
Mikä siinä Raipessa edelleen monia kiehtoo? Joo valmensi Tepsin finaaleihin tiedetään. Itse en ole pitänyt Raipea millään muotoa taktisena valmentajana.
Umpisurkea ja umpisurkea. Tepsi oli toki iso kysymysmerkki, että millaisia pelimanneja ulkkareista kuoriutuu, miten nuoriso-osasto selviytyy ja kuinka joukkue hitsautuu yhteen.No mutta eihän se sitä tarkoita etteikö Raipe olisi taktinen valmentaja, vaikka et olekaan sitä mieltä. Raipe loi yksinkertaisen ja tehokkaan pelitavan umpisurkealle TPS: lle ja meni pitkälle.
Eli Ilveksen nykyinen valmennus yrittääkin liian hienoa ja vaikeaa pelitapaa, eikä pelaajisto pysty sitä toteuttamaan.No mutta eihän se sitä tarkoita etteikö Raipe olisi taktinen valmentaja, vaikka et olekaan sitä mieltä. Raipe loi yksinkertaisen ja tehokkaan pelitavan umpisurkealle TPS: lle ja meni pitkälle.
Joko latelle on tarjottu pahvia ipan toimesta tuleville kausille? Ainakin saanut Jokerit kovaan lentoon.
Mistä tämä varmuus?Late valmentaa varmasti Ilvestä lähitulevaisuudessa, siitä olen 100% varma.
Mistä tämä varmuus?
Ei siinä, en vastustaisi, mutta ei välttämättä olisi minun ykkösvalinta.
Aivan, en ollut tietoinen tästä. Milloin näin sanonut ja missä?No eihän tuossa tarvi laskea, kun 1+1, miehen kotisatama on Tampere ja on sanonut haluavansa valmentaa vielä joskus Ilveksessä.
Perseelle potkijaa tuo lammaslauma tarvii…Mikä siinä Raipessa edelleen monia kiehtoo? Joo valmensi Tepsin finaaleihin tiedetään. Itse en ole pitänyt Raipea millään muotoa taktisena valmentajana.