Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Olen miettinyt samaa, mutta miks ?Tuosta laituria sisään, lähtökuopissa Vitjazista Miks Indrasis
Olen miettinyt samaa, mutta miks ?Tuosta laituria sisään, lähtökuopissa Vitjazista Miks Indrasis
No siks kun se on Miks.Olen miettinyt samaa, mutta miks ?
Eiköhän Masin tullu tilalle ja tuskin pelaa karkkirahoillaNyt luulis rahaa olevan kun Bono lopetti. Eikös hänellä ollut ihan kohtuullinen palkka.
Vai paikkasiko Masin Hatakan?Eiköhän Masin tullu tilalle ja tuskin pelaa karkkirahoilla
Eikös Hatakka olisi tullut "ilmaiseksi" lainalle?
Eiköhän Masin tullu tilalle ja tuskin pelaa karkkirahoilla
Alkuvaiheessa yksi Ahoa valmiimpi tapaus reserveihin.
Varsinkin kun Lööffi todennäköisesti kisoissa myös.Aho voi vielä pelata itsensä nuorten MM-kisoihin ja silloin ei olisi reservissä ketään. Että kyllä tässä tosiaan yksi pakkikin lisää tarvitaan.
Varsinkin kun Lööffi todennäköisesti kisoissa myös.
Juu ei kiitos Lakuveelle.Kanadalainen maalivahti Connor LaCouvee on siirtymässä Bratislava Capitalsista Suomeen tai Saksaan. Seuraava Langhamerin tuuraaja?
Connor LaCouvee - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Connor LaCouvee, 1994-05-24 Qualicum Beach, BC, CAN Canada. Most recently in the Slovakia with Vlci Zilina. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Kanadalainen maalivahti Connor LaCouvee on siirtymässä Bratislava Capitalsista Suomeen tai Saksaan. Seuraava Langhamerin tuuraaja?
Connor LaCouvee - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Connor LaCouvee, 1994-05-24 Qualicum Beach, BC, CAN Canada. Most recently in the Slovakia with Vlci Zilina. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com