Jakpot
Luottopelaaja
Markus Oden takoo maaleja. Ilvekseen veljen kaveriksi ottamaan viimeinen askel?
Ikosen veljekset ja kaima Ikonen ja Odenin veljekset
Markus Oden takoo maaleja. Ilvekseen veljen kaveriksi ottamaan viimeinen askel?
Kerro toki lisää?Älkää nyt suotta odotelko tänne. Mutta ei hätää kohtuu kova on koukussa mut ei ihan viä haavissa, pettymään tuskin kukaan tulee.
Älkää nyt suotta odotelko tänne. Mutta ei hätää kohtuu kova on koukussa mut ei ihan viä haavissa, pettymään tuskin kukaan tulee.
Toivotaan, että siima kestääToivottavasti koukku ei napsahda paskaksi viimesillä hetkillä.
Joskushan näinkin voi käydä.
Ping @BlegifanÄlkää nyt suotta odotelko tänne. Mutta ei hätää kohtuu kova on koukussa mut ei ihan viä haavissa, pettymään tuskin kukaan tulee.
Jos on juuri hänestä kyse, kenestä luulen niin paikkaansa tämä pitää. Tekisi mieli kertoa, mutta kuten totesin aikaisemmin Mingoia tapaus hyvin muistissa ja haluan olla 101% varma ennen kuin mainitsen nimen.
Jos on juuri hänestä kyse, kenestä luulen niin paikkaansa tämä pitää. Tekisi mieli kertoa, mutta kuten totesin aikaisemmin Mingoia tapaus hyvin muistissa ja haluan olla 101% varma ennen kuin mainitsen nimen.
Puolustajasta itse puhun. Kenestäkään 1 kategorian laiturista en ole kuullut mitään.Laituri kuitenkin?
Puolustajasta itse puhun.
Jyrki Lumme?
Eiköhän tuo Jokipakka ole.
Puolustajasta itse puhun. Kenestäkään 1 kategorian laiturista en ole kuullut mitään.
Eric Fehr - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Eric Fehr, 1985-09-07 Winkler, MB, CAN Canada. Most recently in the KHL with Ak Bars Kazan. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämä herra on jostain syystä ilman seuraa ollut koko kauden. Kanadan maajoukkueen mukana on nyt kuitenkin.
Ei kyllä Ilveksen näköinen pelaaja ja varmaan kalliskin.